Εκτός από τον τομέα των ειδήσεων του καναλιού της Κάτω Κηφισιάς, και εκείνος του υπολοίπου προγράμματος κατέγραψε υψηλές επιδόσεις τους τελευταίους μήνες.
«Happy Day»: 14,1% στο 18-54.
«Deal»: 17,8% στο σύνολο, 15,2% στο 18-54, 1,1 εκατομμύριο τηλεθεατές.
«Μην αρχίζεις τη μουρμούρα»: 15,9% στο 18-54, 1.812.000 τηλεθεατές.
«Φως στο τούνελ»: 19,1% στο σύνολο, 17,1% στο 18-54, 1.160.000 τηλεθεατές.
«Οδηγό Καλής Ζωής»: 14,5% στο 18-54
«Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση»: 24,3% στο σύνολο και το 18-54.
«Καλύτερα δε γίνεται!»: 16,4% στο σύνολο, 15,9% στο 18-54, 1.723.000 τηλεθεατές.
«Kitchen Lab»: 16,6% στο σύνολο, 14,6% στο 18-54, πάνω από 1 εκατομμύριο τηλεθεατές.