Η μουσική είναι απόλαυση και γιορτή και το ραδιόφωνο το μέσο με την πιο άμεση σχέση μ’ αυτή

Η μουσική είναι απόλαυση και γιορτή και το ραδιόφωνο το μέσο με την πιο άμεση σχέση μ’ αυτή
Ακολουθήστε μας στο Google news

Με αφορμή το πάρτι του Pepper 96.6 μιλήσαμε με το διευθυντή του Γιώργου Μουχταρίδη. Θα διαβάσετε τη συνέντευξη στην Εφημερίδα των Συντακτών του Σαββατοκύριακου, εδώ στο e-tetRadio σας έχουμε τα... outtakes. 

27 Δεκεμβρίου 2013
 Ποιοι είναι οι στόχοι του σταθμού;
Οι στόχοι του Pepper 96.6 είναι πολλαπλοί. Ο πρώτος είναι να θυμίζουμε καθημερινά στους ακροατές μας και σε μας ότι η μουσική είναι απόλαυση και γιορτή και το ραδιόφωνο το μέσο με την πιο άμεση σχέση μ’ αυτή. Ένας άλλος είναι το να μαθαίνουμε και να ανακαλύπτουμε καινούριους καλλιτέχνες, καινούρια συγκροτήματα, καινούρια τραγούδια. Μόνο φέτος  συστήσαμε στους ακροατές μας πάνω από σαράντα νέους καλλιτέχνες του διεθνούς ρεπερτορίου και γύρω στους δέκα του ελληνικού. Η μεγαλύτερη απόλαυση που νιώθεις σαν ραδιόφωνο είναι να πηγαίνεις σε συναυλία νέου καλλιτέχνη που προβάλλεις και να βλέπεις πως είναι sold out.
 
 Και οι ακροαματικότητες;
Οι ακροαματικότητες, για τα εξειδικευμένα ραδιόφωνα όπως ο Pepper 96.6, έχουν μικρότερη σημασία. Τουλάχιστον οι γενικές μετρήσεις και μεγαλύτερη τα ποιοτικά ευρήματα των μετρήσεων αυτών. Είναι  επίσης σαφές ότι κάθε μέσο διεκδικεί το μερίδιο των ακροατών που του αντιστοιχεί στην κοινωνία. Για να πάρει μεγαλύτερο μερίδιο ένα ραδιόφωνο με συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά πρέπει να υπάρξει και αλλαγή στον κόσμο, την κοινωνία. Εν ολίγοις, με ενοχλεί που είμαστε στη θέση 18 στον πίνακα ακροαματικοτήτων σε σύνολο 25 ραδιοφώνων (γελώντας).
 
 Τι έγινε με το κοινό του Kosmos; Χάνεται το ακροατήριο ενός ραδιοσταθμού όταν κλείνει;
Ένα μέρος του κοινού κλείνει το το ραδιόφωνο θυμωμένο, χάνεται από το ραδιόφωνο. Θυμάμαι πολλούς ακροατές του Kosmos στην αρχή να μας λένε πως είχαν χρόνια να ανοίξουν το ραδιόφωνο. Στον Pepper από την αρχή είχαν έρθει πάρα πολλοί ακροατές του Kosmos, οπότε να υποθέσω ότι βρίσκουν εναλλακτικές.
 
  Τι προβλέπεις για το ραδιοφωνικό μέλλον;
Δύσκολες εποχές για το ραδιόφωνο, λίγα τα χρήματα από τη διαφήμιση, μικρές οι αμοιβές και πολλά ραδιόφωνα έχουν πια κλείσει αφήνοντας πίσω τους κενά. Η φύση όμως απεχθάνεται τα κενά και φαντάζομαι πως, αν υπάρχουν, θα τα καλύψει. Στο μέλλον τα επαγγελματικά web radios θα είναι μια καλή επιλογή για όλους μας.