Επιτέθηκαν (ξανά) στον Σπορ FM 94.6, λόγω... Αλαφούζου

Επιτέθηκαν (ξανά) στον Σπορ FM 94.6, λόγω... Αλαφούζου
Ακολουθήστε μας στο Google news

Άλλο ένα σκηνικό έντασης εναντίον δημοσιογράφων του ραδιοσταθμού, στο γήπεδο Καραΐσκάκη που αποτελεί καθώς φαίνεται απαγορευμένη ζώνη.

08 Οκτωβρίου 2016
update: Από την "μήνη" των χούλιγκαν, δεν γλίτωσε ούτε η αποστολή της ΕΡΑ Σπορ. Πιο συγκεκριμένα ο Χρήστος Κοντός, ρεπόρτερ του Παναθηναϊκού που βρέθηκε εκεί για να κάνει την περιγραφή του αγώνα, μιλώντας στο Sdna.gr ανέφερε ότι στο ημίχρονο της αναμέτρησης προπηλακίστηκε στις τουαλέτες του γηπέδου από 4 άτομα που τον έβρισαν, τον έσπρωξαν και τον απείλησαν. Ανάλογο περιστατικό με τον ίδιο, είχε συμβεί και πριν δύο χρόνια, αυτή τη φορά με πρωταγωνιστή και τον Κώστα Καραπαπά, υπεύθυνο Τύπου του Ολυμπιακού.

Αυτή την φορά όμως, δεν ήταν κάποιο παιχνίδι του Ολυμπιακού σε εξέλιξη, αλλά... το επίσημο ματς της Εθνικής με την Κύπρο, για τα προκριματικά του Μουντιάλ της Ρωσίας.
 
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το sport-fm.gr, στο ημίχρονο του αγώνα άγνωστοι ανέβηκαν στα δημοσιογραφικά θεωρεία, εκεί όπου βρίσκονταν ο Γιώργος Χελάκης και ο Νίκος Κατσαρός για την περιγραφή και τον σχολιασμό του παιχνιδιού, και ξεκίνησαν λεκτική επίθεση με βαριές εκφράσεις, τόσο εναντίον τους όσο και κατά του Γιάννη Αλαφούζου και του Σκάι. Η ατμόσφαιρα στο γήπεδο ήταν ήδη ηλεκτρισμένη, καθώς νωρίτερα υπήρξαν συμπλοκές και λογομαχίες στα επίσημα.
 
Δεν είναι η πρώτη φορά (δυστυχώς), που ειδικά οι δημοσιογράφοι του Σπορ FM 94.6 αντιμετωπίζονται τόσο εχθρικά. Όντας «θύματα» της σκληρής επιχειρηματικής και οπαδικής κόντρας μεταξύ του Γιάννη Αλαφούζου (Παναθηναϊκός) και του Βαγγέλη Μαρινάκη (Ολυμπιακός), μίας κόντρας που κορυφώθηκε από τότε που ο πρώτος εξαγόρασε το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών του αθλητικού ραδιοσταθμού.
 
Δημοσιογράφοι όπως ο Θανάσης Ασπρούλιας και ο Μπάμπης Χριστόγλου αποτέλεσαν θύματα προπηλακισμών και επίθεσης από χούλιγκανς. Ενώ για ένα χρονικό διάστημα δεν επιτρεπόταν καν η παρουσία του Σπορ FM στο γήπεδο του Ολυμπιακού (ΕΔΩ), για «τεχνικούς λόγους» (ΕΔΩ), με αποτέλεσμα η περιγραφή να γινόταν από τις... εξέδρες.