Το αποψιλωμένο Mad Radio που... «καλπάζει»

Το αποψιλωμένο Mad Radio που... «καλπάζει»
Ακολουθήστε μας στο Google news

Έχει μόνο δύο εκπομπές στο πρόγραμμά του -η μία προηχογραφημένη- από ισάριθμους παραγωγούς. 

16 Οκτωβρίου 2016
Κι όμως, στις ακροαματικότητες ανεβαίνει διαρκώς τους τελευταίους μήνες. Σημείο των καιρών, μπορεί να πείτε. Εκείνων που ο ρόλος των ραδιοφωνικών παραγωγών στον αέρα, περιορίζεται διαρκώς χάριν «περικοπών». Είτε για οικονομικούς λόγους, είτε για λόγους τακτικής. Χαρακτηριστικότατο άλλωστε, το παράδειγμα του Hot FM 104.6, ο οποίος τον μήνα που έκλεισε ήταν ο δεύτερος σε ακροαματικότητα σταθμός με 8,4%, πίσω από το Σκάι 100.3 παίζοντας μόνο ξένα hits, χωρίς εκπομπές και -σκόπιμα, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα- χωρίς διαφημίσεις.
 
Έναν τέτοιο δρόμο έχει πάρει εσχάτως και το Mad Radio 106.2. Όπως σας είχαμε δείξει ΕΔΩ, μέσω γραφημάτων, ο ραδιοσταθμός κινούνταν τα τελευταία χρόνια πάνω από το 3%, χωρίς όμως να κάνει την «υπέρβαση» και να πάει ψηλότερα. Με συνεχείς αλλαγές σε διευθυντικά πόστα και εκπομπές, ο σταθμός έμενε κολλημένος σε αυτά τα ποσοστά. Από τον περασμένο Μάιο, στο «τιμόνι» βρίσκεται ο Νίκος Μυλωνάς, με μακρά θητεία στο ξένο ραδιόφωνο. Το πρόγραμμα ωστόσο είναι το ίδιο από τότε που αποχώρησε (και) ο Γιώργος Χαριζάνης, με το prime time 7-10 να παραμένει κενό από τον περασμένο Μάρτιο.
 
Κι όμως, ο ραδιοσταθμός αντί να πέσει... ανέβηκε. Φτάνοντας σε ποσοστά που είχε «προ κρίσης», με τη διαφορά πως είχε περισσότερους παραγωγούς και εκπομπές. Παρακάτω είναι ενδεικτικά, η πορεία του στις αστάθμιστες αναφορές από την έναρξη των μετρήσεων για τη φετινή σεζόν, τις τελευταίες 6 εβδομάδες δηλαδή.
19) Mad: 59
17) Mad: 60
22) Mad: 48
20) Mad: 59
21) Mad: 44
20) Mad: 58
 
Κάτι που φάνηκε στις τελευταίες ακροαματικότητες του Σεπτεμβρίου που τον έφεραν στην 19η θέση ανάμεσα σε 31 ραδιόφωνα, με 4,5%. Προερχόταν ωστόσο από ένα «δυνατό» δίμηνο, όταν σημείωσε 3,9% (Ιούλιο-Σεπτέμβριο) και 4,7% (Ιούλιος). Συν τοις άλλοις, το Mad Radio 106.2 δεν παίζει και πολλές διαφημίσεις. Δεν τον βοηθά άλλωστε και η θέση του σε μερίδιο/διάρκεια ακρόασης, μια και βρίσκεται σε πολύ χαμηλές θέσεις (26ος τον περασμένο μήνα).
 
Αν είναι καλό αυτό για τον ίδιο το ραδιοσταθμό; Φυσικά. Αν είναι καλό αυτό για το μέσο, γενικά; Όχι βέβαια. Γιατί το ραδιόφωνο είναι οι άνθρωποί του, τόσο στο προσκήνιο όσο και στο παρασκήνιο, δεν είναι ένας υπολογιστής που παίζει τραγούδια με αυτοματισμό. Άλλωστε ο βασικός ανταγωνιστής του Mad Radio 106.2, o DeeJay 95.2, έχει 17ωρο live πρόγραμμα με 10 παραγωγούς και βρίσκεται μόνιμα στις πρώτες 5 θέσεις των ακροαματικοτήτων. Παρόλα αυτά όμως, το κοινό στο οποίο στοχεύει το ραδιόφωνο του Ανδρέα Μ. Κουρή, δεν φαίνεται να νοιάζεται τόσο για τις ελλείψεις στο πρόγραμμά του...