Εξαφανισμένος ο Φιντέλ, δημοσιογραφία είναι διάολε, όχι σούπερ μάρκετ

Εξαφανισμένος ο Φιντέλ, δημοσιογραφία είναι διάολε, όχι σούπερ μάρκετ
Ακολουθήστε μας στο Google news

Σάββατο ξημερώματα πέθανε ο Φιντέλ Κάστρο, στις 5:29 ώρα Ελλάδας για την ακρίβεια. Ξυπνήσαμε και ο μεγάλος Κομαντάντε δεν ήταν πια στη ζωή. Και όμως, οι εγχώριες κυριακάτικες εφημερίδες που είναι «εφημερίδες-ψυγείο» δεν την... πρόλαβαν την είδηση. 

27 Νοεμβρίου 2016Δείτε δύο πρωτοσέλιδα παρακάτω και μετρήστε αναφορές και τι μεγέθους είναι αυτές. Μικροσκοπικές







Ακόμα και εφημερίδες της Αριστεράς αγνόησαν το γεγονός. Η Αυγή δεν το έχει καν στην πρώτη της σελίδα. 


 

Το ίδιο και το καινούργιο Documento που θα έπρεπε να δείχνει αντανακλαστικά σαν νέα εφημερίδα που είναι και θέλει να καθιερωθεί στο χώρο. 
 


 
Το ίδιο και η μεγαλύτερη σε κυκλοφορία εφημερίδα της χώρας, το Πρώτο Θέμα. Η σημαντικότερη είδηση του πλανήτη το τελευταίο 48ωρο δεν βρήκε χώρο στην πρώτη του σελίδα! Ίσως γιατί έπρεπε να παρουσιάσει η καλή εφημερίδα τις... γκόμενες του ΣΥΡΙΖΑ (συγγνώμη κιόλας για την έκφραση) και τις φωτογραφίες τους στο facebook
 
 

Μόνο το Πριν έχει ένα εξώφυλλο αντάξιο της ιστορίας που γράφτηκε χθες με το θάνατο του Κάστρο. Και η Καθημερινή που, ανεξαρτήτως των πολιτικών της, αποδεικνύεται μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εφημερίδα

 




Στο εξωτερικό αντίθετα, παντού ανά τον κόσμο, οι εφημερίδες έκαναν τη δουλειά τους. Σε Ευρώπη και Αμερική. Φυσικά και οι New York Τimes. 










Δημοσιογραφία είναι διάολε, όχι σούπερ μάρκετ. Μεγάλο το κακό που κάνουν στην έννοια «Τύπος» οι κυριακάτικες εφημερίδες στην Ελλάδα.
Τρώνε οι ίδιες το κεφάλι τους και, δυστυχώς, παρασύρουν όλους εμάς.