Το «Ραδιόφωνο 24/7» σε 5 βήματα (πρώτες εντυπώσεις)

Το «Ραδιόφωνο 24/7» σε 5 βήματα (πρώτες εντυπώσεις)
Ακολουθήστε μας στο Google news

Χθες έκανε την επίσημη πρεμιέρα του το νέο ραδιόφωνο της 24 Media και το e-tetRadio ήταν συντονισμένο στους 88.6.

23 Μαΐου 2017
1) Θυμίζει -κι ευλόγως υπό μια έννοια- τον 105.5 Στο Κόκκινο στο όλο στήσιμό του. Στη λογική του. Δεν είναι και λίγα τα πρόσωπα από το ραδιοσταθμό που ακολούθησαν τον Κώστα Αρβανίτη, είτε έχοντας περάσει στο παρελθόν από τα μικρόφωνα του «105.5» είτε αφήνοντάς τον για χάρη του νέου ραδιοσταθμού. Τα περισσότερα πάντως στον «24/7» είναι (φυσικά) πρόσωπα της 24 Media, αλλά έρχονται και από συγκροτήματα του Τύπου όπως ο ΔΟΛ και ο Πήγασος
 
2) Με εξαίρεση την εκπομπή της Μαργαρίτας Μυτιληναίου, η οποία είναι ίδια με εκείνη που είχε στον Βήμα 99.5, μιλάμε για ένα αμιγώς ενημερωτικό ραδιόφωνο στις πρώτες ώρες του προγράμματος. Πιο κοντά στα πρότυπα του Σκάι 100.3, όπου ο λόγος κυριαρχεί και η μουσική περιορίζεται σε δευτερεύοντα ρόλο. Από τις 6 το απόγευμα και μέχρι τις 12 το βράδυ μετατρέπεται σε μουσικό, με μια δίωρη ενημερωτική σφήνα 8 με 10.
 
3) Από τις 2 το μεσημέρι και μέχρι τις 6 το απόγευμα, μοιάζει σαν να παίζει ένα πλήρες Magazino που καλύπτει όλους τους τομείς. Το γενικό (2-3 Γιώτα Μιχαλοπούλου), το οικονομικό (3-3.30 Αλέξανδρος Κλώσσας) και των διεθνών ειδήσεων (3.30-4 Γιώργος Καπόπουλος). Ενώ το επόμενο δίωρο ακολουθούν θεματικές εκπομπές με πιο χαλαρή θεματολογία, όπως τα αθλητικά (4-5 Μένιος Σακελλαρόπουλος) και τα πολιτιστικά (5-6 Ιωάννα Κλεφτογιάννη-Φωτεινή Λαμπρίδη). 
 
4) Απουσιάζει από το πρόγραμμα του «24/7» μια σατιρική εκπομπή. Τα δύο μεγάλα ενημερωτικά ραδιόφωνα του ανταγωνισμού, έχουν ο Real 97.8 την Ελληνοφρένεια και ο Σκάι 100.3 το δίδυμο Βουλαρίνου-Νικολάου, για να δίνουν μια άλλη διάσταση στην επικαιρότητα και να «σπάνε» τη μονοτονία. Ενδεικτικό το πόσο πολύ ανέβαζε τις μετοχές του τότε City 99.5, που είχε χαμηλές ακροαματικότητες, ο Τζίμης Πανούσης. Έστω και για ένα ημίωρο.
 
5) Ως προς τις μουσικές κινείται σε πιο έντεχνους ρυθμούς, πιο πολύ με ελληνικά τραγούδια και λίγες mainstream επιλογές. Πηγαίνοντας κόντρα στην συνταγή των ανταγωνιστών του, που επιλέγουν ένα πιο μεικτό ρεπερτόριο. Είναι πολύ καλή η μουσική του πρόταση για ενημερωτικό ραδιόφωνο.
Όσον αφορά τα σήματά του, που φτιάχτηκαν από τον Παναγιώτη Καλαντζόπουλο, θυμίζουν πιο πολύ έντεχνο μουσικό ραδιόφωνο παρά ενημερωτικό. Ξενίζουν μεν αλλά είναι καλόγουστα, φέρνοντας στο νου (πάλι) τα αντίστοιχα του 105.5 Στο Κόκκινο.

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι μόνο θετικές