Ούτε 10% δεν αφιερώνουν στο ραδιόφωνο οι ηλικίες 16-19 ετών

Ούτε 10% δεν αφιερώνουν στο ραδιόφωνο οι ηλικίες 16-19 ετών
Ακολουθήστε μας στο Google news

Η έρευνα αφορά τη Μεγάλη Βρετανία βέβαια αλλά πιθανότατα τα ευρήματα να ήταν αντίστοιχα και για εδώ, για την Ελλάδα. Μην σας πούμε πως μπορεί να ήταν-είναι και χειρότερα. 

06 Σεπτεμβρίου 2017
Σύμφωνα με την έρευνα λοιπόν, τα παιδιά από 16 έως 19 ετών, αφιερώνουν στο ραδιόφωνο μόνο το 10% του χρόνου που ακούνε μουσική (το ποσοστό ανεβαίνει στο 43% για το σύνολο των ηλικιών) ενώ αφιερώνουν έξι φορές περισσότερο χρόνο, το 62%, στο streaming (24% το σύνολο). Για cd, για ακρόαση μέσω cd δεν πρέπει να ρωτήθηκαν καν οι πιτσιρικάδες, ίσως γιατί μπορεί να απαντούσαν, «τι είναι το cd;»
 
Επίσης αφιερώνουν το 25% του χρόνου ακρόασης στις playlist, το  20% στα άλμπουμ και το 45% σε μεμονωμένα τραγούδια. Εννοείται πως οι μεγαλύτεροι προτιμούν τα άλμπουμ, φτάνοντας στο 41% μεταξύ των ατόμων άνω των 65 ετών.
 
Στη Μεγάλη Βρετανία.πάντως τα παιδιά ακούνε μουσική κατά 51% μέσω Spotify και κατά 33% μέσω YouTube. Στην Ελλάδα όχι μόνο θα γίνεται το αντίθετο, αλλά και τα ποσοστά του YouTube θα είναι συντριπτικά

Στο ερώτημα αν οι πιτσιρικάδες ακούνε ραδιόφωνο ή όχι, ο πιο κατάλληλος για να απαντήσει είναι ο Μιχάλης Τσαουσόπουλος. Παραμένει ο καλύτερος στο είδος του.