Ενας Φοίβος φιλόξενος, γαλαντόμος, δοτικός, κιμπάρης...

Ενας Φοίβος φιλόξενος, γαλαντόμος, δοτικός, κιμπάρης...
Ακολουθήστε μας στο Google news

Εδώ και χρόνια ο Φοίβος Δεληβοριάς κάνει κάτι πολύ σημαντικό: προτείνει πράγματα. Ανήσυχος ων, ψάχνεται διαρκώς, δεν εφησυχάζει, παρουσιάζει σχεδόν πάντοτε κάτι φρέσκο, κάτι που αξίζει να μάθουμε. 

21 Ιανουαρίου 2018
Το σημειώνω με έκπληξη γιατί συνήθως αυτό το κάνουν οι πιο μεγάλοι σε ηλικία συνθέτες που έχουν περάσει τα δεύτερα ή τρίτα «-ήντα» οπότε και θέλουν να συνεργάζονται με νεότερους καλλιτέχνες. 
 
Κάθε φορά βγαίνει ανανεωμένος και με διαφορετικό, από την προηγούμενη, πρόγραμμα. Για την Ταράτσα του π.χ. το καλοκαίρι δεν χρειάζεται να πούμε κάτι περισσότερο: απίστευτη εμπορική αλλά και καλλιτεχνική επιτυχία. Έτσι και τώρα που ξεκίνησε στο Passport (από χθες και για τα επόμενα Σάββατα), παρουσιάζει και πάλι κάτι καινούργιο. Τώρα μας «συστήνει» τις Fones και τη Μαρίνα Σάττι την οποία τη γνωρίζουν πολλοί βέβαια, αλλά μόνο μέσα από ένα τραγούδι (δύο με τις Κούπες και πέραν τούτων ουδέν).

 
Sold out η πρώτη βραδιά με έναν Φοίβο να υπόσχεται στον κόσμο, στην αρχή, πως θα περάσει καταπληκτικά και να κρατάει τελικά την υπόσχεσή του. Πρώτο μέρος δικό του, όλοδικό του, μαζί με την Νεφέλη Φασούλη που είναι ταλέντο-ταλεντάρα το κορίτσι. Μία περιεκτική αναδρομή στα τραγούδια τόσων χρόνων σε ένα πρόγραμμα, περισσότερο εγκεφαλικό, Φοίβος 100%. Στο δεύτερο μέρος αρχίζει το πανηγύρι. Πρώτα βγαίνει η Μαρίνα Σάττι με τις Fones, ένα πολυφωνικό σχήμα άκρως ενδιαφέρον, αν και σχετικά δύσκολο ως άκουσμα. Επτά νεαρά κορίτσια μαζί με την Μαρίνα Σάττι που εμφανίστηκε με μπλούζα Iron Maiden. Σημείωση: είπε και τη Μάντισσα φυσικά η οποία, χωρίς το βίντεο, χάνει μεγάλο ποσοστό από τη δυναμική της. Το βίντεο είναι ανώτερο από το τραγούδι.
 
Και μετά ξανά ο Φοίβος στη σκηνή, να ξεσηκώνει το Passport. Μπλέκεται αργότερα και με τα κορίτσια (τις Fones), το πρόγραμμα γίνεται εντελώς εξωστρεφές. Και είναι και χορταστικό, 11 ξεκινάει πριν τις 2 και μισή δεν τελειώνει, το ευχαριστιέσαι. Σαν οργασμός μοιάζει προς το τέλος. Θα ήθελα να γράψω για την καύλα του Δεληβοριά για οτιδήποτε φρέσκο και καινούργιο (όπως κάνει και η Δήμητρα Γαλάνη ακριβώς) αλλά δεν είναι πρέπον να χρησιμοποιούμε τέτοιες λέξεις.