Μουσικά ραδιόφωνα για συνταξιούχους

Μουσικά ραδιόφωνα για συνταξιούχους
Ακολουθήστε μας στο Google news

Είναι τόσο μεγάλη η αναντιστοιχία ανάμεσα στο Top 10 του ελληνικού Spotify και του airplay στα ελληνικά ραδιόφωνα που σε κάνει να αναρωτιέσαι: σε ποιες ηλικίες -αλήθεια- στοχεύουν τα εγχώρια μουσικά ραδιόφωνα;

20 Απριλίου 2018
Προφανώς, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων εννοείται, σε ακροατές άνω των 50 ετών. Ρίξτε καταρχάς μία ματιά στο σημερινό Top 10 του ελληνικού Spotify, δηλαδή στα τραγούδια που άκουσαν περισσότερο οι Ελληνες (και όχι οι Αμερικανοί ή οι Ιάπωνες) χρήστες της πλατφόρμας. Είναι τα παρακάτω: 
 
1) The Weeknd: Call Out My Name
2) Drake: God's Plan
3) Drake: Nice For What
4) Cardi B, Bad Bunny & J Balvin: I Like It
5) Calvin Harris, Dua Lipa: One Kiss
6) Marshmello & Anne-Marie: Friends
7) BlockBoy Jr, Drake: look alive by dabb.gasm
8) Dennis Lloyd: Nevermind
9) Migos, Drake: Walk It, Talk It
10) Khalid, Normali:  Love Lies
 
Από τα 10, τα 7 είναι hip hop. Οπως γίνεται σε όλο τον κόσμο (και Αμερική και Ιαπωνία). Παίζει φυσικά ρόλο το δείγμα, πόσοι ακούνε Spotify (που δεν είναι πολλοί) και τι ηλικίες (προφανώς οι πιο νέοι) κ.ο.κ. Αλλά η λίστα είναι ενδεικτική όσο περισσότερο ή λιγότερο αντιπροσωπευτική κι αν θεωρηθεί. 
 
\"\"Θέλετε να δείτε και τη θέση των παραπάνω τραγουδιών στο airplay αυτή την εβδομάδα, στα ραδιόφωνα όλης της Ελλάδας; Πόσο τα έπαιξαν; Ιδού λοιπόν τα αποτελέσματα από το MediaInspector:
 
1) Κάτω από το Νο 1000 
2) Νο 62
3) Κάτω από το Νο 1000
4) Νο  344
5) Νο 170
6) Νο 56
7) Δεν υπάρχει καν
8) Κάτω από το Νο 1000
9) Κάτω από το Νο 1000
10) Κάτω από το Νο 1000 
 
Επειδή -επαναλαμβάνουμε- θεωρείται πως το Spotify το ακούνε πιο νέοι τότε γίνεται φανερό πως το μουσικά ραδιόφωνα της χώρας μας έχουν βγει σε... σύνταξη και δεν το γνωρίζουν κιόλας. Οι απόμαχοι της μουσικής... Οι κύριοι στις φωτογραφίες είναι ευτυχισμένοι ακροατές για παράδειγμα... 

Μετά αναρωτιόμαστε γιατί οι πιτσιρικάδες δεν προτιμούν το ραδιόφωνο. Μήπως γιατί τους παίζουμε άσχετη μουσική; Μπορεί αλήθεια κάποιος να εξηγήσει την τεράστια αναντιστοιχία ανάμεσα στο τι ακούνε οι Ελληνες στο internet και τι μεταδίδεται στο ραδιόφωνο