Ποιος λέει την αλήθεια, η Κουτσούμπα ή ο Παπαχρήστος;

Ποιος λέει την αλήθεια, η Κουτσούμπα ή ο Παπαχρήστος;
Ακολουθήστε μας στο Google news

Για το Σταθμό Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης η διαφωνία.

20 Ιανουαρίου 2022

Το ερώτημα του τίτλου είναι φυσικά ρητορικό, φυσικά κι έχει δίκιο η αρχαιολόγος Δέσποινα Κουτσούμπα. Ούτως ή άλλως ο Γιώργος Παπαχρήστος των ΝΕΩΝ είναι γνωστός, μόλις την περασμένη εβδομάδα έγραφε ανακρίβειες για τα δωρεάν pcr στην Ευρώπη.

Ιδού τι έγραψε σήμερα, μεταξύ άλλων, ο Παπαχρήστος στα ΝΕΑ λέγοντας ότι το Μετρό θα είναι έτοιμο το 2023

«Με την υπ αριθμόν 6/2022 απόφαση της Επιτροπής Αναστολών της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας απορρίφθηκε αίτηση με την οποία είχε ζητηθεί η αναστολή της απομάκρυνσης των αρχαιοτήτων που έχουν έλθει στο φως λόγω των εργασιών κατασκευής του σταθμού Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης. Η αίτηση είχε υποβληθεί κατά της σχετικής απόφασης της υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη με την οποία είχε διαταχθεί η διατήρηση των αρχαιοτήτων σε άλλον χώρο μέχρι την κατασκευή του σταθμού, ώστε εν συνεχεία, μετά την αποπεράτωσή του, να επανατοποθετηθούν εκεί. Πρόκειται, όπως γίνεται αντιληπτό, για μια ιστορική απόφαση, καθώς λύνονται τα χέρια της εργολαβίας που έχει αναλάβει το έργο του πολύπαθου μετρό Θεσσαλονίκης, ώστε να τρέξει η κατασκευή του
και να είναι πλέον έτοιμο στα τέλη του 2023».

Ιδού και τι έγραψε η Δέσποινα Κουτσούμπα λέγοντας ότι το Μετρό θα είναι έτοιμο το 2025 και βάλε

Δημοσιεύτηκε χτες η περίληψη της 6/2022 Απόφασης της Επιτροπής Αναστολών της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας που απορρίπτει την αίτηση του ΣΕΑ και άλλων φορέων για την αναστολή της απομάκρυνσης των αρχαιοτήτων που έχουν έλθει στο φως λόγω των εργασιών κατασκευής του σταθμού Βενιζέλου του Μετρό Θεσσαλονίκης. Η απόφαση αφήνει το περιθώριο στην Αττικό Μετρό, το Υπουργείο Πολιτισμού και την ΑΚΤΩΡ-Κορρές να συνεχίσουν την καταστροφή των αρχαιοτήτων την οποία άλλωστε ξεκίνησαν με την δημοσίευση των προηγούμενων αποφάσεων του ΣτΕ τον Ιούλιο 2021.
Η ολοκλήρωση του Σταθμού Βενιζέλου, που δεν είναι ακόμη κατασκευασμένος, χρειάζεται ακόμη 15 μήνες αρχαιολογικού έργου (χωρίς να υπολογίζουμε την επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων, που δεν πρόκειται να γίνει πριν τη λειτουργία του Μετρό) και 24 μήνες κατασκευαστικού έργου πριν από τις δοκιμαστικές διαδρομές των συρμών.
Στους (εκ νέου) θριαμβολογούντες για την απόφαση, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι θριαμβολογούν για την καταστροφή ολόκληρου του έργου της βασικής γραμμής του Μετρό, και της γραμμής της Καλαμαριάς, που μεταφέρονται για το 2025!
Θριαμβολογούν για το ότι οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται χωρίς μετρό για 4 ακόμη χρόνια, ενώ οι 12 σταθμοί της βασικής γραμμής είναι σχεδόν έτοιμοι, αλλά δεν παραδίδονται. Θριαμβολογούν για το ότι το σύνολο του έργου του Μετρό θα πάρει εκ νέου παράταση και μετά την 31/12/2023 θα πληρώνεται από εθνικούς πόρους. Θριαμβολογούν για το ότι η Ανάδοχος Κοινοπραξία εισπράττει παχυλές αποζημιώσεις με την προκλητική (και ερευνητέα) συναίνεση της Αττικό Μετρό.
Εδώ που βρίσκεται το έργο σήμερα, όποιος ενδιαφέρεται για να πάψει η ταλαιπωρία των πολιτών της Θεσσαλονίκης και να μην εκτροχιαστεί το έργο του Μετρό, ένα πράγμα μπορεί να ζητήσει: να σταματήσουν τώρα όλες οι εργασίες καταστροφής των αρχαιοτήτων και να καταργηθεί ο Σταθμός Βενιζέλου ως επιβατικός σταθμός, ώστε να παραδοθεί όλη η βασική γραμμή του Μετρό σε 12 μήνες από σήμερα.

Ιδού και το αποκαλυπτικό δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών από το Δεκέμβριο που επίσης μιλάει για 2025.