Το τηλεβαρόμετρο της ημέρας (16/01/2023)

Το τηλεβαρόμετρο της ημέρας (16/01/2023)
Ακολουθήστε μας στο Google news

Ο «Σασμός» επέστρεψε κερδίζοντας το «Survivor», ψηλά στο 18-54 η πρεμιέρα του «Master Chef».

17 Ιανουαρίου 2023

Σταμάτησε, χθες, το σερί του «Survivor» στην κορυφή του prime time, με την επιστροφή των ανταγωνιστών του προγραμμάτων. Ο «Σασμός» πήρε την πρωτιά στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης και στο σύνολο και στο 18-54, με 27,8% και 23,5% αντίστοιχα, αφήνοντας πίσω το ριάλιτι επιβίωσης που έπεσε σε ποσοστά κάτω του 20%. Στην πρεμιέρα του το «Master Chef» κατάφερε να σημειώσει υψηλά νούμερα στο «δυναμικό κοινό», όχι όμως και στο σύνολο. Αναλυτικά τα νούμερα των προγραμμάτων του prime time:

ΣΥΝΟΛΟ
1) «Σασμός»: 27,8%
2) «Η γη της ελιάς»: 21,8%
3) «Survivor»: 18,4%
4) «Μαύρο ρόδο»: 18%
5) «Παγιδευμένοι»: 15,6%
6) «Master Chef»: 13,9%
7) «Ποιος Παπαδόπουλος;»: 6,7%
8) «Κάνε ότι κοιμάσαι»: 3,4%

18-54
1) «Σασμός»: 23,5%
2) «Master Chef»: 20,1%
3) «Survivor»: 19,1%
4) «Παγιδευμένοι»: 15,6%
5) «Η γη της ελιάς»: 15,1%
6) «Μαύρο ρόδο»: 14,8%
7) «Ποιος Παπαδόπουλος;»: 7,1%
8) «Κάνε ότι κοιμάσαι»: 2,6%

Εκτός από το «Master Chef», πρεμιέρα έκανε χθες και ο νέος κύκλος του «My Style Rocks» στην απογευματινή ζώνη του ΣΚΑΪ. Το σόου μόδας δεν τα πήγε καλά στον ανταγωνισμό, σημειώνοντας μόνο 6,1% στο σύνολο και 7,1% στο 18-54. Βρέθηκε πίσω από όλα τα προγράμματα που έπαιξαν απέναντί του, με μόνη εξαίρεση το «Στούντιο 4» της ΕΡΤ1.

Σε γενικές γραμμές το Mega ήταν το κανάλι που πρωταγωνίστησε στο 24ωρο. Τόσο με τις καθημερινές σειρές του που επέστρεψαν, όσο και με τη ζωντανή μετάδοση της κηδείας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου, που σημείωσε 20,5% στο σύνολο και 21% στο 18-54. Στο prime time το Mega πήρε την πρωτιά σε όλες τις ηλικίες, με προβάδισμα άνω των δύο μονάδων από τον δεύτερο Alpha, και το Star «δυναμικό κοινό» με διαφορά επίσης κοντά στις δύο μονάδες από τον δεύτερο ΣΚΑΪ.

Στον απόηχο της κηδείας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου, τα περισσότερα κεντρικά δελτία ειδήσεων κινήθηκαν σε νούμερα υψηλότερα από τα συνηθισμένα τους. Πρώτος στο σύνολο ήταν ο Alpha, και ακολούθησε με μικρή διαφορά το Star, αμφότεροι με μέσους όρους άνω του 15%. Στο «δυναμικό κοινό» κορυφαίο ήταν το Mega, ξεπερνώντας το 16%.

24ΩΡΟ (σύνολο)
1) MEGA: 17,4%
2) ΣΚΑΪ: 13,8%
3) ΑΝΤ1: 12,8%
4) ALPHA: 12,6%
5) STAR: 10,4%
6) OPEN: 5,3%
7) ΕΡΤ1: 5,1%

24ΩΡΟ (18-54)
1) MEGA: 15,7%
2) STAR: 13,2%
3) ΣΚΑΪ: 12,9%
4) ALPHA: 11,9%
5) ΑΝΤ1: 11,4%
6) OPEN: 4,5%
7) ΕΡΤ1: 3,7%

PRIME TIME (σύνολο)
1) MEGA: 18,5%
2) ALPHA: 16,2%
3) ΣΚΑΪ: 16%
4) STAR: 12,6%
5) ΑΝΤ1: 11,1%
6) OPEN: 3,1%
7) ΕΡΤ1: 3,2%

PRIME TIME (18-54)
1) STAR: 18,4%
2) ΣΚΑΪ: 16,6%
3) ALPHA: 13,7%
4) MEGA: 13,6%
5) ΑΝΤ1: 11,2%
6) OPEN: 3,5%
7) ΕΡΤ1: 2,6%

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ (σύνολο)
1) ALPHA (Αντώνης Σρόιτερ): 15,6%
2) STAR (Μάρα Ζαχαρέα): 15,2%
3) MEGA (Ράνια Τζίμα): 14,9%
4) ΑΝΤ1 (Ρίτσα Μπιζόγλη): 12,6%
5) ΣΚΑΪ (Σία Κοσιώνη): 12,3%
6) OPEN (Νίκος Στραβελάκης): 8,7%
7) ΕΡΤ1 (Γιώργος Κουβαράς): 3,4%

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ (18-54)
1) MEGA (Ράνια Τζίμα): 16,2%
2) STAR (Μάρα Ζαχαρέα): 15,4%
3) ALPHA (Αντώνης Σρόιτερ): 15,1%
4) ΑΝΤ1 (Ρίτσα Μπιζόγλη): 12,3%
5) ΣΚΑΪ (Σία Κοσιώνη): 9,6%
6) OPEN (Νίκος Στραβελάκης): 6,5%
7) ΕΡΤ1 (Γιώργος Κουβαράς): 2,8%