Ακολουθήστε μας στο Google news
Επισκεφθείτε το site της Loreena McKennitt στην διεύθυνση: http://quinlanroad.com/ είναι από τα ωραιότερα του διαδικτύου και μάλιστα προσφέρεται σε 14 γλώσσες, μεταξύ των οποίων και η Ελληνική.
Στο ANCIENT MUSE θα βρούμε το τραγούδι της Πηνελόπης (Penelope’s Song).
Mεταφέρω το σημείωμα της για το τραγούδι «Λέγεται ότι κάθε ταξίδι ξεκινά με ένα και μόνο βήμα. Αναπόφευκτα, ξεκινά και με μία αναχώρηση από γνώριμους τόπους και πρόσωπα. Εφόσον ήθελα να γράψω ένα τραγούδι για τον αποχωρισμό ενός αγαπημένου προσώπου, μου ήταν αδύνατο να αγνοήσω τα αμετάβλητα και τα μεταβλητά ανά τους αιώνες στοιχεία της ιστορίας των ταξιδιών.
Σε μία εποχή πολύ πριν τα αεροπλάνα και το διαδίκτυο, οι άνθρωποι έκαναν ταξίδια γνωρίζοντας ότι μπορεί να περνούσε μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι να γυρίσουν πίσω. Μάλιστα υπήρχε πάντα η πιθανότητα να μην ξαναγυρίσουν ποτέ.
Στα περισσότερα ταξιδιωτικά διηγήματα ακούμε τη φωνή αυτών που φεύγουν. Σπάνια ακούμε τη φωνή αυτών που μένουν πίσω. Καθώς άκουγα μία ηχητική έκδοση του έπους του Ομήρου ΟΔΥΣΣΕΙΑ, ενός συναρπαστικού αριστουργήματος του 8ου π.Χ. αιώνα το οποίο αποτελεί πρότυπο για κάθε μεταγενέστερο διήγημα, σκέφτηκα τη γυναίκα του Οδυσσέα, την Πηνελόπη.»
Πρωτοάκουσα τη Loreena McKennitt στα μέσα της δεκαετίας του ’90 μέσα από το album ΤΗΕ VISIT. Από την πρώτη στιγμή με συγκίνησε η ονειρική της φωνή και οι τόσο αιθέριες ενορχηστρώσεις στα τραγούδια της. Είχα την αίσθηση ότι αυτός ο ήχος έρχεται από ένα Μεσαιωνικό παραμύθι με πρωταγωνιστή μια νεράιδα.
03 Ιουνίου 2009
Στο Δρόμο του Μεταξιού
Πρωτοάκουσα τη Loreena McKennitt στα μέσα της δεκαετίας του ’90 μέσα από το album ΤΗΕ VISIT. Από την πρώτη στιγμή με συγκίνησε η ονειρική της φωνή και οι τόσο αιθέριες ενορχηστρώσεις στα τραγούδια της. Είχα την αίσθηση ότι αυτός ο ήχος έρχεται από ένα Μεσαιωνικό παραμύθι με πρωταγωνιστή μια νεράιδα.
Όταν άκουσα το ΤΑΝGO TO EVORA απογειώθηκα στην κυριολεξία.
Το ίδιο βράδυ στην εκπομπή μου το μετέδωσα με αποτέλεσμα να δεχτώ πάνω από 150 τηλεφωνήματα ακροατών, μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, που είχαν ξετρελαθεί. Δεν θυμάμαι και εγώ πόσες μέρες μετέδιδα αυτό το τραγούδι συνεχώς. Λίγους μήνες αργότερα η Loreena βρέθηκε στην Αθήνα για την προώθηση του album και τραγούδησε σε μια μικρή γκαλερί στους Αμπελόκηπους για 25 περίπου δημοσιογράφους.
Όσοι βρεθήκαμε μαζί της εκείνη τη νύχτα, μαγευτήκαμε ακούγοντας την να παίζει την Κέλτικη της άρπα και να τραγουδάει. Είχα την χαρά να περάσω αρκετές στιγμές μαζί της μιλώντας για την μουσική παράδοση των Κελτών, για θρύλους, μύθους και ποίηση, ιδιαίτερα για την ποίηση του W.B.YEATS αλλά και του δικού μας Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ.
H Loreena McKennitt γεννήθηκε στον Καναδά έχοντας Ιρλανδικές και Σκοτσέζικες ρίζες. Από πολύ μικρή, ήρθε σε επαφή με τη μουσική και κυρίως με την μυθολογία και την κουλτούρα των Κελτών. Στην μουσική της πορεία, μέχρι σήμερα,έχει βαδίσει στις διαδρομές που είχαν κάνει οι Κέλτες ,συλλέγοντας τα χνάρια που άφησε η κουλτούρα τους. Πριν από λίγα χρόνια,ταξίδεψε στον «Δρόμο του μεταξιού» και εμπνεόμενη ηχογράφησε το album THE BOOK OF SECRETS αναμειγνύοντας στις μουσικές της και Ανατολίτικα μοτίβα.
Εδώ και 20 χρόνια που βρίσκεται στο προσκήνιο, έχει πουλήσει 14.000.000 αντίτυπα και βραβεύτηκε με GRAMMY το 2006 καθώς και με το BILLBOARD INTERNATIONAL ACHIEVEMENT. Έχει ηχογραφήσει 8 albums και αρκετές μεγάλες της συναυλίες (Παρίσι, Τορόντο, Σάν Φρανσίσκο, Αλάμπρα).
Τελικά η Loreena McKennitt δεν θα έρθει στο Θέατρο Βράχων «Μελίνα Μερκούρη». Η συναυλία ματαιώθηκε.
Το ίδιο βράδυ στην εκπομπή μου το μετέδωσα με αποτέλεσμα να δεχτώ πάνω από 150 τηλεφωνήματα ακροατών, μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, που είχαν ξετρελαθεί. Δεν θυμάμαι και εγώ πόσες μέρες μετέδιδα αυτό το τραγούδι συνεχώς. Λίγους μήνες αργότερα η Loreena βρέθηκε στην Αθήνα για την προώθηση του album και τραγούδησε σε μια μικρή γκαλερί στους Αμπελόκηπους για 25 περίπου δημοσιογράφους.
Όσοι βρεθήκαμε μαζί της εκείνη τη νύχτα, μαγευτήκαμε ακούγοντας την να παίζει την Κέλτικη της άρπα και να τραγουδάει. Είχα την χαρά να περάσω αρκετές στιγμές μαζί της μιλώντας για την μουσική παράδοση των Κελτών, για θρύλους, μύθους και ποίηση, ιδιαίτερα για την ποίηση του W.B.YEATS αλλά και του δικού μας Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ.
H Loreena McKennitt γεννήθηκε στον Καναδά έχοντας Ιρλανδικές και Σκοτσέζικες ρίζες. Από πολύ μικρή, ήρθε σε επαφή με τη μουσική και κυρίως με την μυθολογία και την κουλτούρα των Κελτών. Στην μουσική της πορεία, μέχρι σήμερα,έχει βαδίσει στις διαδρομές που είχαν κάνει οι Κέλτες ,συλλέγοντας τα χνάρια που άφησε η κουλτούρα τους. Πριν από λίγα χρόνια,ταξίδεψε στον «Δρόμο του μεταξιού» και εμπνεόμενη ηχογράφησε το album THE BOOK OF SECRETS αναμειγνύοντας στις μουσικές της και Ανατολίτικα μοτίβα.
Εδώ και 20 χρόνια που βρίσκεται στο προσκήνιο, έχει πουλήσει 14.000.000 αντίτυπα και βραβεύτηκε με GRAMMY το 2006 καθώς και με το BILLBOARD INTERNATIONAL ACHIEVEMENT. Έχει ηχογραφήσει 8 albums και αρκετές μεγάλες της συναυλίες (Παρίσι, Τορόντο, Σάν Φρανσίσκο, Αλάμπρα).
Τελικά η Loreena McKennitt δεν θα έρθει στο Θέατρο Βράχων «Μελίνα Μερκούρη». Η συναυλία ματαιώθηκε.
Επισκεφθείτε το site της Loreena McKennitt στην διεύθυνση: http://quinlanroad.com/ είναι από τα ωραιότερα του διαδικτύου και μάλιστα προσφέρεται σε 14 γλώσσες, μεταξύ των οποίων και η Ελληνική.
Στο ANCIENT MUSE θα βρούμε το τραγούδι της Πηνελόπης (Penelope’s Song).
Mεταφέρω το σημείωμα της για το τραγούδι «Λέγεται ότι κάθε ταξίδι ξεκινά με ένα και μόνο βήμα. Αναπόφευκτα, ξεκινά και με μία αναχώρηση από γνώριμους τόπους και πρόσωπα. Εφόσον ήθελα να γράψω ένα τραγούδι για τον αποχωρισμό ενός αγαπημένου προσώπου, μου ήταν αδύνατο να αγνοήσω τα αμετάβλητα και τα μεταβλητά ανά τους αιώνες στοιχεία της ιστορίας των ταξιδιών.
Σε μία εποχή πολύ πριν τα αεροπλάνα και το διαδίκτυο, οι άνθρωποι έκαναν ταξίδια γνωρίζοντας ότι μπορεί να περνούσε μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι να γυρίσουν πίσω. Μάλιστα υπήρχε πάντα η πιθανότητα να μην ξαναγυρίσουν ποτέ.
Στα περισσότερα ταξιδιωτικά διηγήματα ακούμε τη φωνή αυτών που φεύγουν. Σπάνια ακούμε τη φωνή αυτών που μένουν πίσω. Καθώς άκουγα μία ηχητική έκδοση του έπους του Ομήρου ΟΔΥΣΣΕΙΑ, ενός συναρπαστικού αριστουργήματος του 8ου π.Χ. αιώνα το οποίο αποτελεί πρότυπο για κάθε μεταγενέστερο διήγημα, σκέφτηκα τη γυναίκα του Οδυσσέα, την Πηνελόπη.»