Η εβδομάδα που διανύουμε στην μπάντα, αφενός είναι... εκλογοεβδομάδα στους ενημερωτικούς σταθμούς, στους δε μουσικούς είναι «του τριημέρου». Οι ενημερωτικοί θα φιλοξενούν τα τελευταία νέα και τις δηλώσεις των εκπροσώπων των κομμάτων, ενώ από την άλλη πλευρά, οι μουσικοί σταθμοί, θα δίνουν προτάσεις για Μυκόνους, Σαντορίνες και λοιπά τριημερίστικα highlights.
01 Ιουνίου 2009
@ Η εβδομάδα που διανύουμε στην μπάντα, αφενός είναι... εκλογοεβδομάδα στους ενημερωτικούς σταθμούς, στους δε μουσικούς είναι «του τριημέρου». Οι ενημερωτικοί θα φιλοξενούν τα τελευταία νέα και τις δηλώσεις των εκπροσώπων των κομμάτων, ενώ από την άλλη πλευρά, οι μουσικοί σταθμοί, θα δίνουν προτάσεις για Μυκόνους, Σαντορίνες και λοιπά τριημερίστικα highlights.
@ Α! Τώρα που το θυμήθηκα: Η μετάδοση δωρεάν προεκλογικών διαφημίσεων αφορά αποκλειστικά και μόνο τους ενημερωτικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς. Do you copy?
@ Την προηγούμενη εβδομάδα, αυτή του debate, με ανακοίνωσή της η ΠΟΣΠΕΡΤ μας ενημέρωσε ότι οι εργαζόμενοι ειδοποιήθηκαν υπηρεσιακώς «πως την ημέρα του debate η ΕΡΤ αργεί» και «ότι το περισσότερο προσωπικό της δε θα εργαστεί αυτή την ημέρα, μετά από απόφαση της διοίκησης». Είναι δυνατόν να θεωρεί ότι κάποιοι από τους εργαζόμενους θα μπορούσαν να είναι "τρομοκράτες";» ,αναρωτιέται η ΠΟΣΠΕΡΤ. Μα, βέβαια. Οι μουσικοί παραγωγοί του Δεύτερου και Τρίτου Προγράμματος είναι σίγουρα σε κάποια επαναστατική οργάνωση κι ας μη μιλήσω για εκείνους του Kosmos. Εκείνοι είναι σίγουρα Βάσκοι αυτονομιστές και κάποιοι άλλοι, Ζαπατίστας!...
@ Είχαμε, όμως, κι άλλη ανακοίνωση: «Aποχαιρετούμε τα fm και μετακομίζουμε αποκλειστικά στο διαδίκτυο μέσα από το http://www.hijack.gr. Όταν ξεκίνησε ο hijack 96,6 ξέραμε ότι το concept του δεν είναι “εύπεπτο”. Στόχος μας ήταν και παραμένει, να μεταδίδουμε τραγούδια που αφορούν ακροατές που ψάχνουν νέες τάσεις στη μουσική και ενδιαφέρονται για τις νέες κυκλοφορίες, μακριά από το mainstream και στείρο playlist. O Hijack 96.6, φτιάχτηκε από ανθρώπους που “ψάχνονται” συνεχώς, για ανθρώπους που κάνουν ακριβώς το ίδιο: ανακαλύπτουν νέες σκηνές, ακούν παραγωγούς με ουσία και ενημερώνονται μουσικά.
Η άποψη μας είναι ότι οι ακροατές ενός τέτοιου concept δεν ψάχνουν πια στα fm, όπως είναι διαμορφωμένα σήμερα και έχουν ήδη καταφύγει σε άλλα μέσα.
Έτσι, λοιπόν, ένα χρόνο μετά και με πολλές εμπειρίες πια στις αποσκευές μας αποχαιρετούμε τα fm και μετακομίζουμε εκεί που θεωρούμε ότι είναι το φυσικό περιβάλλον μιας τολμηρής και έξω από τις συμβάσεις ομάδας».
Η συχνότητα, οσονούπω, θα φιλοξενεί καλό ελληνικό τραγούδι, ok, ας το πούμε έντεχνο, και μένει να δούμε τι ποσοστό ακροαματικότητας θα αποσπάσει από τους υπόλοιπους σταθμούς που μεταδίδουν την ίδια μουσική. Αλλά εκεί στο Δίφωνο FM, όπως δείχνουν τα πράγματα ότι θα λέγεται, είναι ο Φίλιππος Ταλάντης, που ξέρει πολύ καλά πώς να στήνει - από το μηδέν - σταθμούς, και να έχουν επιτυχία.
@ Ένα ραδιοφωνάκι, όπως διάβασα στην Απογευματινή, με πρωτοποριακή λειτουργία εγγραφής μουσικής για την οποία τιμήθηκε με δύο βραβεία Innovation Honoree το 2008 και το 2009 στην μεγαλύτερη έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών CES καθώς και με το βραβείο Peer Awards 2009, κυκλοφορεί τώρα στην ελληνική αγορά.
Πρόκειται για το The Ripper, ένα gadget που έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίζει τα τραγούδια που μεταδίδει ο ραδιοφωνικός σταθμός, απομονώνοντας τις διαφημίσεις ή τη φωνή του ραδιοφωνικού παραγωγού, και να τα αποθηκεύει ψηφιακά σε μορφή mp3! Η κονσέρβα της κονσέρβας, δηλαδή.
@ Σύμφωνα με το τριμηνιαίο Δελτίο Τύπου της εταιρίας Focus για την έρευνα ΑΕΜΑΡ- BARI για την περίοδο 2/2/2009 – 10/5/2009 το LOVE RADIO 97.5 σημείωσε τη μεγαλύτερη άνοδο ακροαματικότητας απ΄ όλους τους σταθμούς που εκπέμπουν στην Αττική. Το LOVE RADIO 97.5 αύξησε την ακροαματικότητα του επί του πληθυσμού κατά 0.8�