Ακολουθήστε μας στο Google news
Το θυμόμαστε και το συγκρίνουμε με τα «Παραπολιτικά 90.1» (το οποίο φυσικά θα ήθελε να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη)...
21 Νοεμβρίου 2014
Δύο ραδιόφωνα με αρκετά κοινά μεταξύ τους και με δημοσιογράφους, ως ιδιοκτήτες. Δύο ραδιόφωνα που βγήκαν με μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες στο ξεκίνημά τους. Σήμερα πάντως, το ένα βρίσκεται στους πρώτους μήνες λειτουργίας του όντας ακόμα σε πολύ χαμηλές θέσεις, ενώ το άλλο, μετά από 7 χρόνια, βρίσκεται στην κορυφή του πίνακα των ακροαματικοτήτων. Τα «Παραπολιτικά 90.1» του Γιάννη Κουρτάκη, και ο «Real FM 97.8» του Νίκου Χατζηνικολάου και του Ανδρέα Κουρή.
Ο Real FM ξεκίνησε την λειτουργία του στις 17 Σεπτεμβρίου του 2007, διαδεχόμενος στους 97.8 το «Ράδιο Βερόνικα» του Γιάννη Σκουλετάκη. Ήταν γενικά ένα διαφορετικό ραδιόφωνο, εφαρμόζοντας το μοντέλο του «talk radio» (ενημέρωση χωρίς κεντρικό μαγκαζίνο και με δίωρες εκπομπές από ονόματα-κράχτες της δημοσιογραφίας), πράγμα πρωτόγνωρο στα ελληνικά ερτζιανά. Στο ξεκίνημά του, στις πρώτες μετρήσεις που συμμετείχε, απέσπασε το πολύ καλό ποσοστό γα πρωτοεμφανιζόμενο ραδιόφωνο, της τάξεως του 2,7%, το διάστημα μεταξύ 17/09/2007 με 14/10/2007. Στην αμέσως επόμενη μέτρηση, αυτή μεταξύ 15/10/2007 και 21/01/2008 (τριμήνου) ανέβηκε μια ολόκληρη μονάδα, στο 3,7%. Έναν χρόνο μετά, στις ακροαματικότητες του Οκτωβρίου του 2008, ο Real FM είχε ήδη φτάσει στο 5,2%, σκαρφαλώνοντας στη μέση του πίνακα. Για ένα διάστημα, μάλιστα, και πιο συγκεκριμένα τον Δεκέμβριο του 2008, έφτασε μέχρι και το 6,4%. Από εκεί και πέρα, το 2009 και το 2010, κυμάνθηκε στα ίδια ποσοστά, που ξεκινούσαν από το 4% και έφταναν μέχρι το 5 - 6%. Όλα αυτά μέχρι το 2011, όταν έγινε το μεγάλο «μπαμ» με την μετακόμιση της Ελληνοφρένειας από το «Σκάι 100.3». Τη συνέχεια τη γνωρίζουμε πολύ καλά.
Τα «Παραπολιτικά 90.1», έξι μήνες μετά το πρώτο τους ραντεβού με τους ακροατές (και τρεις με το καινούργιο πρόγραμμα) έχουν ακροαματικότητα 2,4%.
Τα «Παραπολιτικά 90.1», έξι μήνες μετά το πρώτο τους ραντεβού με τους ακροατές (και τρεις με το καινούργιο πρόγραμμα) έχουν ακροαματικότητα 2,4%.