Ακολουθήστε μας στο Google news
Πληροφορήθηκα με ενδιαφέρον την πρόθεση του Mega να κάνει… ρεπόρτερ τον τηλεθεατή και να βγάλει εκπομπή δίνοντας βήμα στα ρεπορτάζ που θα στέλνει, με βίντεο προφανώς, ο πολίτης.
16 Απριλίου 2015
Του Νίκου Μποζιονέλου
«Παρασκήνιο» (12/4)
Εν έτει 2015 η ελληνική τηλεόραση δεν βαδίζει, μπουσουλάει εν συγκρίσει με το εξωτερικό.
«Παρασκήνιο» (12/4)
Εν έτει 2015 η ελληνική τηλεόραση δεν βαδίζει, μπουσουλάει εν συγκρίσει με το εξωτερικό.
Στη δημοσιογραφική πιάτσα κυκλοφορεί ως ανέκδοτο –αλλά δεν είναι- ότι γνωστός παρουσιαστής δεν έχει ιδέα τι είναι το Φεϊσμπούκ και το Τίτερ (έτσι τα λέει!) αλλά τα επικαλείται στην εκπομπή του, όποτε χρειάζεται. Άλλος παρουσιαστής πληρώνει έξτρα προσωπικό για να «κατεβάζουν από το μέιλ τα διαόλια που μου στέλνουν». Ένα… σεμινάριο νέα τεχνολογίας δεν θα ήταν άσχημη ιδέα…
Εν πάση περιπτώσει, σταδιακά βλέπεις πως η μικρή οθόνη επεξεργάζεται και προσπαθεί να αφομοιώσει τα social media. Ολγα Τρέμη και Νίκος Ευαγγελάτος το προσπαθούν, φιλότιμα μεν αλλά χωρίς άριστο αποτέλεσμα, στην εκπομπή «On Line». Πιο… μέσα στο θέμα είναι τα 15λεπτα της Ειρήνης Ζαρκαδούλα και της Τζίνας Μοσχολιού στο Action 24 όπου όντως «ενώνουν» διαδίκτυο και τηλεόραση.
Η συκοφάντηση του διαδικτύου και των social media είναι συχνό φαινόμενο σε εκπομπές και σχόλια αλλά προδίδει φόβο για το καινούργιο, άγνοια για το τι πραγματικά συμβαίνει και, φυσικά, οπισθοδρομική αντίληψη. Κι όμως, πλέον αν έχεις σύγχρονο κινητό και λογαριασμό σε FB ή Twitter, τίποτε δεν μένει κρυφό…