Σύμφωνα με έρευνα της Deloitte -συμμετείχαν 8.800 καταναλωτές ηλικίας 14-75 ετών από τη Βραζιλία, τη Γερμανία, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ- το ραδιόφωνο αποτελεί το πέμπτο μέσο με τη μεγαλύτερη επιρροή.
28 Απριλίου 2009
Σύμφωνα με έρευνα της Deloitte -συμμετείχαν 8.800 καταναλωτές ηλικίας 14-75 ετών από τη Βραζιλία, τη Γερμανία, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ- το ραδιόφωνο αποτελεί το πέμπτο μέσο με τη μεγαλύτερη επιρροή.