Ακολουθήστε μας στο Google news
Πόσες διαφημίσεις με το «ΝΑΙ» να αντέξει ένας φυσιολογικός οργανισμός; Διαμαρτυρίες, ένθεν κι ένθεν, για «μεροληψία».
06 Ιουλίου 2015
Σαν να μην έφταναν δηλαδή, οι απώλειες χορηγιών στους ραδιοσταθμούς την περασμένη εβδομάδα με αφορμή τα capital controls στις τράπεζες, είχαμε ζήτημα και με τις διαφημίσεις. Αρκετοί ακροατές ραδιοσταθμών, έκαναν παράπονα τις τελευταίες μέρες πριν το δημοψήφισμα, λόγω των (ουκ ολίγων) σποτ που έπαιζαν κατά την διάρκεια της ημέρας υπέρ του «ΝΑΙ» (κυρίως) αλλά και του «ΟΧΙ». Ειδικά το «ΝΑΙ» έσπρωξε απίστευτο χρήμα στην αγορά. Μιλάμε για διαφημιστική καταιγίδα και με υπέρογκα ποσά.
Ο κόσμος απηύδησε. Σε σημείο μάλιστα να αναγκαστούν να βγάλουν ειδική ανακοίνωση κάποια ΜΜΕ, όπως ο Pepper 96.6, στην σελίδα του στο facebook:
Ο κόσμος απηύδησε. Σε σημείο μάλιστα να αναγκαστούν να βγάλουν ειδική ανακοίνωση κάποια ΜΜΕ, όπως ο Pepper 96.6, στην σελίδα του στο facebook:
«Προς αποφυγή παρεξηγήσεων: τα σποτ που παίζονται στον Pepper 96.6 και σχετίζονται με το δημοψήφισμα, είναι σποτ και του Ναι και του Όχι. Είναι ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ, προηγείται ΠΑΝΤΑ η προειδοποίηση ότι ακολουθεί πολιτική διαφήμιση και ΔΕΝ εκφράζουν σε καμία περίπτωση τη θέση του σταθμού.
Είμαστε υποχρεωμένοι από τον νόμο να παίζουμε και τις δύο, με τη συχνότητα και την πυκνότητα που μας ζήτησαν ΕΚΕΙΝΟΙ που μας τις έστειλαν».
Ευτυχώς, για τα ραδιόφωνα (και τους ακροατές τους), το... κακό διήρκεσε για λίγες μόνο μέρες. Πάλι καλά, φθηνά τη γλιτώσαμε.