Ακολουθήστε μας στο Google news
Η αποκαθήλωση των ΜΜΕ την περίοδο του δημοψηφίσματος ήταν κάτι το μοναδικό και πρωτοφανές.
10 Αυγούστου 2015
Τώρα λοιπόν που πέρασε κάπως ο καιρός και βλέπουμε τα πράγματα πιο καθαρά και ψύχραιμα, θυμόμαστε την οργιώδη προπαγάνδα της εβδομάδας πριν το δημοψήφισμα κι ευθυμούμε. Τη θέση υπέρ του ΝΑΙ που πήραν ΟΛΑ τα συστημικά ΜΜΕ. Οι εφημερίδες των μεγαλοεκδοτών, τα κανάλια και τα ειδησεογραφικά ραδιόφωνα (εκτός από τον 105.5 Στο Κόκκινο). Ακόμα και μουσικοί ραδιοσταθμοί έκαναν κολπάκια με τις διαφημίσεις του ΟΧΙ και τις ώρες μεταδοσής τους. Ήταν κάτι το απίστευτο, σύσσωμα τα ΜΜΕ συντάχθησαν με την πλευρά του ΝΑΙ και έχασαν! Ο κόσμος τα ξαπόστειλε, απώλεσαν και τα τελευταία ψήγματα αξιοπιστίας που τους είχαν απομείνει. Βέβαια, μετά το ίδιο έκανε με το ΟΧΙ και ο Αλέξης Τσίπρας, το ξαπόστειλε και αυτός ξεγελώντας το 62% του ελληνικού λαού, αλλά αυτή είναι μία άλλη πονεμένη ιστορία.
Τα πρωτοσέλιδα των τελευταίων δύο ημερών πριν το δημοψήφισμα ήταν πάντως μνημειώδη. Και κοιτώντας τα ξανά σήμερα καταλαβαίνεις γιατί παρατηρείται αυτή η τεράστια πτώση στις κυκλοφορίες των εφημερίδων. Δεν πιάνουν το σφυγμό του κόσμου, δεν προσφέρουν στην ενημέρωση. Δείτε κι εσείς πόσο αλλού βρίσκονται, πόσο ξένα είναι από την κοινωνία. Γι' αυτό και κατακρημνίζονται...
Φυσικά είναι και ένα συγκεκριμένο τεύχος της Athens Voice ένα τεύχος αφιερωμένο εξολοκλήρου στο ΝΑΙ! Η δημοσιογραφία στα καλύτερά της.
Τα καταπληκτικά γραφικά είναι της ομάδας της Jo Di Graphics.
Όσο για το «Αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι» του τίτλου, είναι το σύνθημα που ακουγότανε περισσότερο και από το ίδιο το ΟΧΙ στις συγκεντρώσεις του ΟΧΙ.
Φυσικά είναι και ένα συγκεκριμένο τεύχος της Athens Voice ένα τεύχος αφιερωμένο εξολοκλήρου στο ΝΑΙ! Η δημοσιογραφία στα καλύτερά της.
Τα καταπληκτικά γραφικά είναι της ομάδας της Jo Di Graphics.
Όσο για το «Αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι» του τίτλου, είναι το σύνθημα που ακουγότανε περισσότερο και από το ίδιο το ΟΧΙ στις συγκεντρώσεις του ΟΧΙ.