Ακολουθήστε μας στο Google news
Το πιο εξωφρενικό στο διάλογο (διάλογο, λέμε τώρα...) ανάμεσα στον Αντώνη Κανάκη και την Bari-Focus είναι η παραδοχή της εταιρίας ότι δίνει συμβουλές σε ραδιόφωνα πως να αυξήσουν ακροαματικότητα.
29 Ιουνίου 2017
Για σκεφτείτε το: η εταιρία που μετράει την ακροαματικότητα των ραδιοσταθμών να πληρώνεται από ορισμένους από αυτούς για να τους δίνει συμβουλές πως να αυξήσουν την ακροαματικότητά τους! Σαν ένας καθηγητής σε σχολείο να κάνει ιδιαίτερα μαθήματα (με πληρωμή!) σε ορισμένους από τους μαθητές του!
Η απάντηση της Bari-Focus προς τον Κανάκη είναι μνημειώδης. Δεν καταλαβαίνεις τι θέλει να πει σε μία πρόταση που δεν έχει αρχή, μέση και τέλος: «Όπως καλά γνωρίζετε, οποτεδήποτε ένας Ραδιοσταθμός χρειάζεται οποιαδήποτε ad hoc διερεύνηση προκειμένου να καθοδηγηθεί στις επόμενες αποφάσεις του, είναι ελεύθερος να επιλέξει όποια εταιρεία ερευνών επιθυμεί, Οποτεδήποτε δε ένας Ραδιοσταθμός έχει απευθυνθεί στη δική μας εταιρεία για κάτι τέτοιο, η απάντησή μας είναι πάντα συμβουλευτική (σχετικά δηλαδή με to αν θα χρειαζόταν να το κάνει ή όχι) και τελικά η επιλογή της πραγματοποίησης της έρευνας αλλά και της εταιρείας με την οποία θα συνεργαστεί ανήκει αποκλειστικά και μόνο σ' εκείνον».
Η Bari-Focus έγινε αντιπρόεδρος του Εδεσσαϊκού.
Η Bari-Focus έγινε αντιπρόεδρος του Εδεσσαϊκού.
Βέβαια, δεν φταίει σε αυτό η Bari-Focus αλλά η ΑΕΜΑΡ που ελέγχει την έρευνα και το δέχεται! «Αλλωστε, τέτοιου είδους συνεργασίες είναι αποδεκτές και βάσει της σύμβασής μας με την ΑΕΜΑΡ, την ένωση δηλαδή όλων των ραδιοσταθμών της Αττικής αφού προηγηθεί σχετική γνωστοποίηση προς αυτήν» σημειώνει στο εξώδικό της.
Αλήθεια, οι ιδιοκτήτες των ραδιοφώνων που δεν ζήτησαν ποτέ τέτοια έρευνα αύξησης της ακροαματικότητας τι λένε; Δεν νιώθουν λίγο χαζοί; Και η ανύπαρκτη ΕΙΙΡΑ έχει να προσθέσει κάτι;
«Τι να πω τώρα γι’ αυτό; Αν δεν γίνεται αντιληπτό το ασυμβίβαστο, το ηθικό θέμα και το θέμα διαφάνειας που προκύπτει, τι να πω;» επισημαίνει ο Αντώνης Κανάκης και λογικό είναι να τρελαίνεται από τη ΜΗ απάντηση.
Περιμένουμε, τέλος, την απάντηση της Bari-Focus σε δύο βασικά ερωτήματα:
1) Πόσα και ποια ραδιόφωνα ζήτησαν και πήραν τέτοια έρευνα αύξησης της ακροαματικότητας;
2) Πόσοι και ποιοι ιδιοκτήτες ραδιοσταθμών συνεργάζονται με την Bari-Focus σε άλλου είδους έρευνες;
Περιμένουμε, τέλος, την απάντηση της Bari-Focus σε δύο βασικά ερωτήματα:
1) Πόσα και ποια ραδιόφωνα ζήτησαν και πήραν τέτοια έρευνα αύξησης της ακροαματικότητας;
2) Πόσοι και ποιοι ιδιοκτήτες ραδιοσταθμών συνεργάζονται με την Bari-Focus σε άλλου είδους έρευνες;