Με το… καλημέρα το Μουντιάλ βρέθηκε στη δεκάδα της ημέρας με τα προγράμματα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση. Και η ΕΡΤ-1 άρχισε να... σκαρφαλώνει.
15 Ιουνίου 2018Του Σωτήρη Μανιάτη
Σύμφωνα με τις καταγραφές της Nielsen, η εμφατική νίκη της οικοδέσποινας Ρωσίας, στην πρεμιέρα του Μουντιάλ 2018, που κέρδισε με 5-0 το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Σαουδικής Αραβίας βρέθηκε στην τρίτη θέση καθώς κατά μέσον όρο καθήλωσε μπροστά στις μικρές τους οθόνες 712.000 τηλεφιλάθλους. Απογευματινό ματς, μεταδόθηκε στις 18.00 από την ΕΡΤ-1 και την ΕΡΤ HD, ενώ είχε προηγηθεί η τελετή έναρξης του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου.
Θεωρείται σχεδόν σίγουρο ότι τα βραδινά ματς θα προσελκύσουν ακόμα περισσότερο τηλεοπτικό κοινό. Στην πρώτη θέση του πίνακα της Nielsen βρέθηκε βέβαια το ριαλιτοπαίχνιδο του ΣΚΑΪ, το «Survivor» με 1.174.000 τηλεθεατές και ακολούθησε βέβαια η σειρά του ALPHA, το «Τατουάζ» με 973.000 άτομα κατά μέσον όρο. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν άλλες δύο κωμικές σειρές του καναλιού της Κάντζας «Μην αρχίσεις τη μουρμούρα» (678.000 τηλεθεατές) και «Έλα στη θέση μου» (637.000).
Και βέβαια όπως ήταν αναμενόμενο μόνο με ένα ματσάκι, την τελετή έναρξης και τις μουντιαλικές εκπομπές η ΕΡΤ-1 άρχισε να... τραβάει την ανηφόρα καθώς βρέθηκε από το 4.5% που ήταν το μερίδιό της την προηγούμενη Πέμπτη (7/6) στο 9,0% χθες (14/6) σκαρφαλώνοντας ήδη στην πέμπτη θέση της κατάταξης των καναλιών. Στην κορυφή παρέμεινε ο ΣΚΑΪ με μικρή μείωση στο 20,9% από το 22,4% και ακολούθησαν: ALPHA στο 14,8% από 15,7%, STAR στο 11,8% από 12,2% και ΑΝΤ-1 στο 10,7% από 11,2%, όλα με πτώση. Η ΕΡΤ1 άφησε πίσω το ΜEGA που έπεσε στο 6,7% από 7,5% και το ETV που επίσης έπεσε στο 5,3% από το 6,0%. Η ΕΡΤ-2 παρέμεινε σταθερά… αναιμική στο 1,3% από το 1,4%.