Όχι μόνο... ανθεκτικό αλλά και εξαιρετικά ισχυρό αποδεικνύεται το «Τατουάζ» του ALPHA.
20 Ιουνίου 2018Του Σωτήρη Μανιάτη
Η ελληνική σειρά του καναλιού της Κάντζας αποδεικνύεται από τα πλέον ισχυρά του όπλα. Αφού κατάφερε να αφήσει τα... σημάδια του στο ριαλιτοπαίχνιδο του ΣΚΑΪ, το «Survivor», τώρα έκανε το ίδιο και με τις μουντιαλικές μεταδόσεις της ΕΡΤ-1.
Χθες, στον πίνακα της Nielsen με τα 10 καλύτερα προγράμματα από πλευράς τηλεθέασης, το «Τατουάζ» του ALPHA έπιασε κορυφή καθηλώνοντας μπροστά στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 1.039.000 τηλεθεατές. Ακολούθησε αμέσως μετά η αναμέτρηση της οικοδέσποινας Ρωσίας με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Αιγύπτου (3-1) την οποία προτίμησαν να παρακολουθήσουν κατά μέσον όρο 1.008.000 τηλε-φίλαθλοι.
Τρίτο και... καταϊδρωμένο ήρθε τελικά το «Survivor» του ΣΚΑΪ καθώς το ριαλιτοπαίχνιδο το είδαν κατά μέσον όρο 902.000 άτομα. Έπεσε δηλαδή και κάτω από το ένα εκατομμύριο σε τηλεθεατές.
Κατά τα λοιπά, τα άλλα δύο ματς της χθεσινής ημέρας βρέθηκαν στην έκτη και έβδομη θέση του πίνακα της Nielsen. Το Πολωνία – Σενεγάλη (0-2) το παρακολούθησαν 610.000 τηλε-φίλαθλοι ενώ το Κολομβία – Ιαπωνία (1-2) το είδαν 573.000 άτομα.