Με τέσσερις ελληνικές σειρές το κανάλι της Κάντζας παραμένει σταθερά ψηλά σε τηλεθέαση…
10 Οκτωβρίου 2018Του Σωτήρη Μανιάτη
Με την ίδια συνταγή τις τελευταίες σεζόν, καλοφτιαγμένες κωμωδίες και μια καθημερινή σειρά τα στελέχη του ALPHA ουσιαστικά αποδεικνύουν ότι μπορεί ένα κανάλι να προσελκύει ολοένα και περισσότερους τηλεθεατές.
Είναι χαρακτηριστικό για παράδειγμα ότι ρίχνοντας κανείς μια ματιά στις καταγραφές της Nielsen για την προηγούμενη εβδομάδα (1-7/10/2018) στη λίστα με τα 20 προγράμματα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση τις περισσότερες θέσεις καταλαμβάνει ο ALPHA (14) ενώ έπονται ο ΣΚΑΪ με τέσσερις και ο ΑΝΤ-1 με δύο. Τις 13 από τις 14 θέσεις ο ALPHA τις καπαρώνει με τις σειρές του και τη μία (19η) με την ελληνική ταινία «Νήsos» που μετέδωσε (5/10) και την είδαν 777.000 τηλεθεατές.
Ο ALPΗΑ καπαρώνει και τις πρώτες πέντε θέσεις του πίνακα. Τις τρεις με το «Τατουάζ» που παραμένει στην κορυφή καθώς το παρακολουθούν κατά μέσον όρο 1.209.000 τηλεθεατές (ανάλογα βέβαια με τη μέρα), τέταρτο έρχεται «Το σόι σου» με 1.100.000 τηλεθεατές κι ακολουθεί το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (1.098.000). Θέση όμως βρίσκει και η άλλη κωμωδία του καναλιού της Κάντζας, το «Έλα στη θέση μου» που πρωτοεντοπίζεται στη 12η θέση μου με 865.000 τηλεθεατές. Ο ΣΚΑΪ πιάνει δύο θέσεις με το «Voice», με καλύτερη την έκτη με 1.080.000 τηλεθεατές και άλλες δύο με το «Ελλάδα έχεις ταλέντο» με καλύτερη την 11η με 923.000 τηλεθεατές. Δυο θέσεις πιάνει και ο ΑΝΤ_1 και αυτός με τη νέα κωμωδία του «Πέτα τη φριτέζα» που την επιλέγουν κατά μέσον όρο 844.000 τηλεθεατές.
Αυτός ο μήνας αναμένεται να δείξει αρκετά πράγματα στο τηλεοπτικό τοπίο. Ο ΑΝΤ-1 ρίχνει από αύριο (11/10) και το ριαλιτοπαίχνιδό του, τους «Νομάδες» της Μαδαγασκάρης ενώ σιγά σιγά όλα τα κανάλια ρίχνουν τις παραγωγές για πρώτο μισό αυτής της σεζόν. Παράλληλα αναμένεται να κάνει την εκκίνηση του και το Open του Ιβάν Σαββίδη στις 22/10 πιθανότατα, ενώ δεν αποκλείεται να κατέβει από τη Digea και το σήμα του MEGA. Κάπως έτσι θα αρχίσει να διαμορφώνεται πλέον και το νέο τηλεοπτικό τοπίο με τα μερίδια των πέντε αδειοδοτημένων καναλιών εθνικής εμβέλειας. Η «μάχη» όπως όλα δείχνουν σε αυτή την πρώτη φάση θα δοθεί πέριξ του 15,5%-16% εκτός κι αν προκύψουν προγράμματα που οδηγήσουν κάποιο λίγο ψηλότερα. Ίδωμεν…