Ακολουθήστε μας στο Google news
Περίεργη, αν μη τι άλλο, τηλεοπτική σεζόν αυτή που διανύουμε. Δεν αποκλείεται πολλοί να βρεθούν παγιδευμένοι. Δυνατότητες επαναπροσδιορισμού των προγραμμάτων υπάρχουν πάντα όπως και για διορθωτικές κινήσεις.
23 Οκτωβρίου 2009Περίεργη, αν μη τι άλλο, τηλεοπτική σεζόν αυτή που διανύουμε. Δεν αποκλείεται πολλοί να βρεθούν παγιδευμένοι. Δυνατότητες επαναπροσδιορισμού των προγραμμάτων υπάρχουν πάντα όπως και για διορθωτικές κινήσεις. Αρκεί να έχεις φροντίσει να διαθέτεις εναλλακτικά "χαρτιά" που να μπορείς να προσαρμόσεις στον κορμό που έχεις επιλέξει.
Οι πρόωρες εκλογές, η προεκλογική περίοδος, η βαριά ήττα της Ν.Δ. που οδήγησε και σε παραίτηση τον Κώστα Καραμανλή, οι εσωτερικές κόντρες που ξέσπασαν στη Ν.Δ., το κυνήγι της προεδρίας του κόμματος, η δύσκολη οικονομική κατάσταση που επηρεάζει την καθημερινότητά μας, τα golden boys και οι απίθανοι μισθοί τους και μια σειρά θεμάτων που "σκάνε" συνεχώς έχουν δημιουργήσει ένα έντονο ενδιαφέρον για ενημέρωση. Όμως τα περισσότερα κανάλια έχουν ήδη επιλέξει να κινηθούν στον αντίποδα. Στην ακριβώς αντίθετη όχθη του ποταμού.
Έχοντας λάβει αρνητικά μηνύματα από το μισό σχεδόν της προηγούμενης σεζόν και θέλοντας να αντιμετωπίσουν τα μειωμένα κατά περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ διαφημιστικά τους έσοδα έσπευσαν να περικόψουν πρώτα απ' όλα το ενημερωτικό τους πρόγραμμα. Το οποίο μάλιστα αποδυνάμωσαν ιδιαίτερα για τη νέα τηλεοπτική περίοδο. Κι αυτό μπορεί και να το ... πληρώσουν.
Επηρεασμένοι και από την επιλογή των νέων ιδιοκτητών του Alpha (RTL) να κινηθούν περισσότερο με προγράμματα ριάλιτι και ... Real life (ο Θεός και η ψυχή τους) ορισμένοι οδηγήθηκαν σε αρκετές επιλογές ελαφράς ψυχαγωγίας (χαμηλού κόστους αλλά και ποιότητας) που βέβαια φέρνουν κάποια τηλεθέαση αλλά όχι αυτήν που πολλοί ανέμεναν. Από την άλλη οι (μειωμένες αισθητά) ελληνικές σειρές αυτήν την τηλεοπτική σεζόν δεν φαίνεται μέχρι στιγμής να εμφανίζουν κάτι το ιδιαίτερο και να προσελκύουν το κοινό. Αντίθετα ενημερωτικές ή ψυχαγωγικό-ενημερωτικές (infotainment) δείχνουν το τελευταίο διάστημα να κερδίζουν έδαφος. Έστω κι αν ορισμένες αποδεικνύονται .... προβληματικές.
Αν μάλιστα όπως όλα δείχνουν το επόμενο τρίμηνο συνεχιστεί το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του κοινού για ενημέρωση πολλοί θα είναι αυτοί που θα βρεθούν σε δύσκολη κατάσταση. Ορισμένα κανάλια που έχουν επιλέξει από το πρωί μέχρι το απόγευμα σχεδόν πανομοιότυπα προγράμματα ψυχαγωγίας και κουτσομπολιού βλέποντας να μην τραβάει το υπερφορτωμένο αυτό σκηνικό σκέφτονται ήδη αλλαγές. Αλλά τι να κάνεις στην αρχή της σεζόν; Οι περισσότεροι θα προτιμήσουν καταπώς φαίνεται το βλέποντας και κάνοντας. Είναι νωρίς άλλωστε για συμπεράσματα και όπως λένε και στο νησί μου "στο τέλος πάντα ξυρίζουν τον γαμπρό"...
Περίεργη, αν μη τι άλλο, τηλεοπτική σεζόν αυτή που διανύουμε. Δεν αποκλείεται πολλοί να βρεθούν παγιδευμένοι. Δυνατότητες επαναπροσδιορισμού των προγραμμάτων υπάρχουν πάντα όπως και για διορθωτικές κινήσεις.
23 Οκτωβρίου 2009Περίεργη, αν μη τι άλλο, τηλεοπτική σεζόν αυτή που διανύουμε. Δεν αποκλείεται πολλοί να βρεθούν παγιδευμένοι. Δυνατότητες επαναπροσδιορισμού των προγραμμάτων υπάρχουν πάντα όπως και για διορθωτικές κινήσεις. Αρκεί να έχεις φροντίσει να διαθέτεις εναλλακτικά "χαρτιά" που να μπορείς να προσαρμόσεις στον κορμό που έχεις επιλέξει.Οι πρόωρες εκλογές, η προεκλογική περίοδος, η βαριά ήττα της Ν.Δ. που οδήγησε και σε παραίτηση τον Κώστα Καραμανλή, οι εσωτερικές κόντρες που ξέσπασαν στη Ν.Δ., το κυνήγι της προεδρίας του κόμματος, η δύσκολη οικονομική κατάσταση που επηρεάζει την καθημερινότητά μας, τα golden boys και οι απίθανοι μισθοί τους και μια σειρά θεμάτων που "σκάνε" συνεχώς έχουν δημιουργήσει ένα έντονο ενδιαφέρον για ενημέρωση. Όμως τα περισσότερα κανάλια έχουν ήδη επιλέξει να κινηθούν στον αντίποδα. Στην ακριβώς αντίθετη όχθη του ποταμού.
Έχοντας λάβει αρνητικά μηνύματα από το μισό σχεδόν της προηγούμενης σεζόν και θέλοντας να αντιμετωπίσουν τα μειωμένα κατά περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ διαφημιστικά τους έσοδα έσπευσαν να περικόψουν πρώτα απ' όλα το ενημερωτικό τους πρόγραμμα. Το οποίο μάλιστα αποδυνάμωσαν ιδιαίτερα για τη νέα τηλεοπτική περίοδο. Κι αυτό μπορεί και να το ... πληρώσουν.
Επηρεασμένοι και από την επιλογή των νέων ιδιοκτητών του Alpha (RTL) να κινηθούν περισσότερο με προγράμματα ριάλιτι και ... Real life (ο Θεός και η ψυχή τους) ορισμένοι οδηγήθηκαν σε αρκετές επιλογές ελαφράς ψυχαγωγίας (χαμηλού κόστους αλλά και ποιότητας) που βέβαια φέρνουν κάποια τηλεθέαση αλλά όχι αυτήν που πολλοί ανέμεναν. Από την άλλη οι (μειωμένες αισθητά) ελληνικές σειρές αυτήν την τηλεοπτική σεζόν δεν φαίνεται μέχρι στιγμής να εμφανίζουν κάτι το ιδιαίτερο και να προσελκύουν το κοινό. Αντίθετα ενημερωτικές ή ψυχαγωγικό-ενημερωτικές (infotainment) δείχνουν το τελευταίο διάστημα να κερδίζουν έδαφος. Έστω κι αν ορισμένες αποδεικνύονται .... προβληματικές.
Αν μάλιστα όπως όλα δείχνουν το επόμενο τρίμηνο συνεχιστεί το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του κοινού για ενημέρωση πολλοί θα είναι αυτοί που θα βρεθούν σε δύσκολη κατάσταση. Ορισμένα κανάλια που έχουν επιλέξει από το πρωί μέχρι το απόγευμα σχεδόν πανομοιότυπα προγράμματα ψυχαγωγίας και κουτσομπολιού βλέποντας να μην τραβάει το υπερφορτωμένο αυτό σκηνικό σκέφτονται ήδη αλλαγές. Αλλά τι να κάνεις στην αρχή της σεζόν; Οι περισσότεροι θα προτιμήσουν καταπώς φαίνεται το βλέποντας και κάνοντας. Είναι νωρίς άλλωστε για συμπεράσματα και όπως λένε και στο νησί μου "στο τέλος πάντα ξυρίζουν τον γαμπρό"...