Ένα ριάλιτι... πέφτει πέφτει

Ένα ριάλιτι... πέφτει πέφτει
Ακολουθήστε μας στο Google news

Από το κακό στο χειρότερο το «Survivor: Ελλάδα - Τουρκία».

20 Φεβρουαρίου 2019

Βλέπουν τα αποτελέσματα και δεν τα πιστεύουν τα στελέχη του ΣΚΑΪ καθώς το... μονάκριβό τους «αστέρι» έχει μεταραπεί αυτήν την τηλεοπτική σεζόν σε «διάτοντα αστέρα». Η κατρακύλα του δεν έχει σταματημό και την εβδομάδα που μας πέρασε (11-17/2/2019) δεν κατάφερε να αποσπάσει ούτε μία θέση στην 20άδα της Nielsen.

Tο βαρόμετρο σχεδόν μονοπωλούν ALPHA και ΑΝΤ-1 με 11 και 6 θέσεις αντίστοιχα και μάλιστα κυρίως με σειρές μυθοπλασίας ενώ τρεις θέσεις κατάφερε να καπαρώσει και το STAR με το «Masterchef» το οποίο στην καλύτερή του... επίδοση βρέθηκε στη 15 θέση προσελκύοντας κατά μέσον όρο 1.000.000 τηλεθεατές. Είναι μάλιστα και η τελευταία «εκατομμυριούχα» παραγωγή καθώς όσες ακολουθούν τις παρακολουθούν λιγότερο από ένα εκατομμύριο άτομα.

Στην κορυφή βέβαια βρίσκεται πάντα το «Τατουάζ» του ALPHA που καπαρώνει τις πρώτες τέσσερις θέσεις με την καλύτερη να καθηλώνει μπροστά στις μικρές τους οθόνες 1.371.000 τηλεθεατές.

Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η «Επιστροφή» του ΑΝΤ-1 που συνολικά πιάνει πέντε θέσεις με την καλύτερη επίδοσή του να προσελκύει την προσοχή 1.131.000 τηλεθεατών. Στην έκτη θέση ακολουθεί το «Your Face Sounds Familiar» στο οποίο δείχνουν την προτίμησή τους 1.130.000 τηλεθεατές. Θέσεις βέβαια στο βαρόμετρο της Nielsen έχουν βρει τόσο το «Σόι σου» (δύο θέσεις με την καλύτερη, 7η, να έχει 1.110.000 τηλεθεατές) όσο και η «Μουρμούρα» (άλλες δύο θέσεις με την καλύτερη, 9η, 1.098.000 τηλεθεατές) και οι δύο βέβαια του ALPHA.

Την όγδοη θέση έχει καπαρώσει το «Πάμε πακέτο» του ίδιου καναλιού (1.103.000) ενώ τις δύο τελευταίες η άλλη σειρά του ALPHA, το «Έλα στη θέση μου» με την καλύτερη (19η) να προσελκύει 942.000 άτομα.