Oι πωλήσεις μουσικής αυξήθηκαν κατά 9,7% παγκοσμίως το 2018, καταγράφοντας έντονα ανοδική πορεία για 4η διαδοχική χρονιά.
07 Απριλίου 2019Ο λόγος; Ποιος άλλος από το streaming. Οι πωλήσεις μουσικής το 2018 έφθασαν τα 17 δισεκατομμύρια ευρώ. Η αγορά του streaming (συνδρομή και διαφήμιση) σημείωσε αύξηση 34%, για να φθάσει έναν τζίρο 7,9 δισεκ. ευρώ, σε αντίθεση με τη μείωση του downloading (-21,2%) και των φυσικών πωλήσεων (CD, βινύλια, -10,1%). Τα μισά πλέον από τα έσοδα της μουσικής βιομηχανίας, το 47%, προέρχεται από το streaming. Στο 25% είναι οι φυσικές πωλήσεις, στο 14% οι συναυλίες και στο 12% το downloading.
«Θυμάται κανείς όλες τις προηγούμενες χρονιές, πριν από μερικά χρόνια ήταν το φεστιβάλ των δακρύων, δεν είχαμε παρά κακά αποτελέσματα να ανακοινώσουμε», δήλωσε η διευθύντρια της IFPI Φράνσις Μουρ. «Με μια τέταρτη χρονιά ανόδου, πιστεύω ότι μπορούμε πλέον να είμαστε πολύ πιο αισιόδοξοι». Ωστόσο η πειρατεία κάθε άλλο παρά έχει εξαφανιστεί. «Αντιπροσωπεύει 120 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες το μήνα», διευκρίνισε στο Γαλλικό Πρακτορείο η Φράνσις Μουρ.