Φόρμουλα 1: Γιόρτασε τους 1000 αγώνες στο Γκραν Πρι της Κίνας

Φόρμουλα 1: Γιόρτασε τους 1000 αγώνες στο Γκραν Πρι της Κίνας
Ακολουθήστε μας στο Google news

Στις 13 Μαΐου 1950, πραγματοποιήθηκε η εναρκτήρια εκδήλωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος οδηγώνΣτις 13 Μαΐου 1950, πραγματοποιήθηκε η εναρκτήρια εκδήλωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος οδηγών...

08 Μαΐου 2019

Στην πίστα των 4,6 χιλιομέτρων του Σίλβερστοουν, όπου 26 οδηγοί και πέντε κατασκευαστές συγκεντρώθηκαν για να τρέξουν 70 γύρους. Τον έλεγχο στον αγώνα εκείνο, είχε από την αρχή μέχρι το τέλος, ο Ιταλός Τζουζέπε «Νίνο» Φαρίνα ο οποίος έμελλε να γίνει ο πρώτος παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα 1.

69 χρόνια αργότερα - ή 25.173 ημέρες για να είμαστε ακριβείς - η Φόρμουλα 1 είναι πλέον πολύ διαφορετική. Οι κανόνες, οι πίστες και σχεδόν όλα τα ονόματα των κατασκευαστών έχουν αλλάξει. Στο Γκραν Πρι της Κίνας στις 14 Απριλίου, η Φόρμουλα 1 γιόρτασε λοιπόν τους 1000 αγώνες της.

Κι ενώ αρκετοί οδηγοί είχαν λόγο να πανηγυρίζουν μετά την ολοκλήρωση του 1000ου αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, υπήρχαν κι εκείνοι που άφησαν τη Σαγκάη λυπημένοι ή απογοητευμένοι. Ποιοι ήταν, όμως, οι νικητές και οι ηττημένοι του κινεζικού Γκραν Πρι;

Την πρώτη θέση στο βάθρο κατέλαβε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Μερσεντές, ο οποίος σύμφωνα με το στοίχημα Φόρμουλα 1 της bwin είναι το φαβορί για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος των οδηγών, τη δεύτερη ο Βαλτέρι Μπότας επίσης με τη Μερσεντές, ενώ στο τρίτο σκαλί ανέβηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Με αυτή του τη νίκη, ο Χάμιλτον πρόσθεσε και τη Σαγκάη στη λίστα με τις πίστες στις οποίες έχει πάρει έξι νίκες, μαζί με αυτές του Χανγκαρόρινγκ και του Ζιλ Βιλνέβ.

Ο Φέτελ της Φεράρι, εξασφάλισε τη θέση του στο βάθρο πίσω από το δίδυμο της Μερσεντές όταν ο ομόσταυλος του Σαρλ Λεκλέρκ υποχρεώθηκε από νωρίς να υποχωρήσει, τερματίζοντας τελικά πέμπτος. Ο παραλίγο νικητής του Γκραν Πρι του Μπαχρέιν, Μαξ Φερστάπεν της Ρεντ Μπουλ -ο οποίος μάλλον θα μετακομίσει στη Μερσεντές το καλοκαίρι - κατέληξε στην τέταρτη θέση. Έκτος τερμάτισε ο Πιερ Γκασλί της Ρεντ Μπουλ, ο οποίος αλλάζοντας ελαστικά δύο γύρους πριν από το τέλος κατάφερε να κάνει τον ταχύτερο γύρο.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της Ρενό εξασφάλισε τον πρώτο του τερματισμό για φέτος περνώντας τη γραμμή έβδομος, ενώ ο Σέρτζιο Πέρεζ κάνοντας ένα άλμα από τη δωδέκατη θέση κατόρθωσε να τερματίσει όγδοος.

Ο Κίμι Ραϊκόνεν της Άλφα Ρομέο τερμάτισε ένατος, ενώ ο Ταϊλανδός Αλεξάντερ Αλμπόν της Τόρο Ρόσο που τερμάτισε στη δέκατη θέση, ανακηρύχθηκε «Οδηγός της Ημέρας».

Ωστόσο, η μέρα αυτή ανήκε δικαιωματικά στον Χάμιλτον των πέντε παγκόσμιων τίτλων, ο οποίος βλέπει την είσοδό του στη λίστα των κορυφαίων οδηγών όλων των εποχών να πλησιάζει. Και παρότι όλοι μιλούν με δέος για τη δύναμη του SF90 της Φεράρι, ο Λιούις Χάμιλτον με τη νίκη του αυτή στον 1000ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, εξασφάλισε την τρίτη νίκη της Μερσεντές για το 2019 επιβεβαιώνοντας, ότι είναι εκείνη που ηγείται των κατασκευαστών.