Κατά συνθήκην (ραδιοφωνικά) ψεύδη

Κατά συνθήκην (ραδιοφωνικά) ψεύδη
Ακολουθήστε μας στο Google news

Όπως και στη ζωή έτσι και στο ραδιόφωνο τα μικρά ψεματάκια δεν είναι αμαρτία. Ή μήπως είναι; Όποιος δεν λέει ψέματα να σηκώσει το χέρι του… Δεν βλέπω κανένα. Άρα μπορούμε όλοι να συγχωρήσουμε το αγαπημένο μας μέσο που συστηματικά μας ψιλοδουλεύει αρκεί να διασώσει τη σχέση του μαζί μας. Ανώδυνα ψέματα, που δεν θα χαλάσουν τον μύθο κανενός προγράμματος, εφόσον αυτός υπάρχει, σας διαβεβαιώνω.

05 Νοεμβρίου 2009Όπως και στη ζωή έτσι και στο ραδιόφωνο τα μικρά ψεματάκια δεν είναι αμαρτία. Ή μήπως είναι; Όποιος δεν λέει ψέματα να σηκώσει το χέρι του… Δεν βλέπω κανένα. Άρα μπορούμε όλοι να συγχωρήσουμε το αγαπημένο μας μέσο που συστηματικά μας ψιλοδουλεύει αρκεί να διασώσει τη σχέση του μαζί μας. Ανώδυνα ψέματα, που δεν θα χαλάσουν τον μύθο κανενός προγράμματος, εφόσον αυτός υπάρχει, σας διαβεβαιώνω.

1.    «Το επόμενο τραγουδάκι του Βασίλη Καζούλη αφιερωμένο στην Ελένη που το ζήτησε…»! Ναι; Μα πώς; Αφού, καλέ μου άνθρωπε, παίζετε play list και όλα είναι προγραμματισμένα στο κομπιούτερ, μας δουλεύετε; Μας δουλεύουν, αλλά πώς να καλύψουν αμηχανίες της στιγμής και πώς να χτίσουν επικοινωνία με το κοινό χωρίς αφιερώσεις; Θεμιτό.
2.    Παραγωγός: «Πες μου, ρε φίλε, ένα νούμερο από το 1 μέχρι το 120 να κληρώσουμε το δώρο». Ηχολήπτης: «Να πω το 80». Παραγωγός: «Η φίλη μας Αναστασία Ταδούλα κέρδισε ένα ταξίδι στη Ρόδο… Μπράβο, Αναστασία!». Υπάρχει Αναστασία ανάμεσα στους ακροατές; Μπα, ανάμεσα στους συγγενείς του παραγωγού τη βλέπω! Συμπέρασμα: Δίνονται δώρα στους ακροατές, αλλά συνήθως για «ξεκάρφωμα». Τα περισσότερα τα μοιράζονται οι ημέτεροι (αλλάζοντας όνομα). Καθόλου θεμιτό.
3.    Πόσα τηλέφωνα ή SMS παίρνει μια εκπομπή; Πάντως όχι όσα δηλώνει ο παραγωγός. Τα 5 γίνονται άνετα 40. Ποιος να τον διαψεύσει, η τηλεφωνήτρια;
4.    Με την ίδια αυθαίρετη πρόσθεση αυξάνονται τα «μπράβο!» και τα «ζήτω!» που υποτίθεται εκφράζουν οι ακροατές. Τα «αίσχος!», «ντροπή σας!» και όλα τα υπόλοιπα, πιθανά, κοσμητικά επίθετα τα τρώει το μαύρο σκοτάδι.
5.    Μην πιστεύετε λέξη για τους επαίνους με τους οποίους οι  παραγωγοί επιβραβεύουν τα προϊόντα των χορηγών της εκπομπής τους. Αν μπορούν ας κάνουν αλλιώς!
6.    Εξαιρετικά υπερθεματικοί είναι επίσης και στα τραγούδια που κατ’ αποκλειστικότητα μεταδίδει ο σταθμός. Είναι και μερικά ζητήματα ευγενείας που δεν μπορείς να αγνοήσεις.
7.    Γέλια, κέφια, χαρούλες, τιτιβίσματα… ελέγχονται. Αν είσαι βέβαια παραγωγός σε σταθμό «παιδική χαρά» πρέπει να μεταλλαχθείς. Αν και εδώ προσλαμβάνονται έτοιμοι «μεταλλαγμένοι».
8.    Σκέψη, σοφίες, αυστηρότητα στη φωνή, μελαγχολία… ελέγχονται. Αν είσαι παραγωγός σε έντεχνο ραδιόφωνο, ποιοτικής κατεύθυνσης, δεν επιτρέπεται να βγάλεις ελαφράδα και τσαχπινιά. Τι θα πει ο… κύκλος σου; Η πώληση της κατάθλιψης είναι σίγουρο «χαρτί».
9.    Καλά, πιστεύετε πως «τα τραγούδια αυτού του τελευταίου μισάωρου τα διαλέξανε οι ακροατές»; Όχι, διαλεγμένα ήταν. Αρέσουν στον παραγωγό, δεν κόλλαγαν ως ύφος με τα υπόλοιπα, οπότε κάποιος έπρεπε να τα «χρεωθεί». Ποιος είναι πιο εύκαιρος; Εσύ, αγαπημένε ακροατή.
10. Ψέματα! Εύκολες, καθημερινές συνήθειες. Παραμύθια για μεγάλα παιδιά. Η αλήθεια δεν είναι απλή υπόθεση. Έχει κι αυτή παραμύθι, αλλά απ’ την ανάποδη. Θέλει δυνατούς λύτες.