Τι συνέβη στον Galaxy;

Τι συνέβη στον Galaxy;
Ακολουθήστε μας στο Google news

Τι συνέβη στον Galaxy;

12 Νοεμβρίου 2009Χτες έφτασε στο email μου το παρακάτω ανώνυμο μήνυμα. Έπειτα από μια σύντομη έρευνα στο διαδίκτυο, το είδα δημοσιευμένο σε κάποια sites. Επειδή εδώ στο e-tetRadio ποτέ δεν δημοσιεύουμε κάτι χωρίς να το διασταυρώσουμε, επικοινώνησα με την κυρία Τίνα Γεωργάκη, Υπεύθυνη Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων του Galaxy 92, όπου και θα διαβάσετε τι απάντησε.

Το ανώνυμο μήνυμα που έλαβα, έλεγε τα εξής:
«Θέλω να καταγγείλω την απαράδεκτη συμπεριφορά των ιδιοκτητών του ραδιοφωνικού σταθμού Galaxy92 ο οποίος πρεσβεύει υποτίθεται την ποιότητα και τον πολιτισμό. Πριν από λίγες ημέρες έσπασαν το ντουλαπάκι της μηχανής του κούριερ της εταιρίας ο οποίος εργάζεται με συνέπεια σχεδόν 20 χρόνια εκεί και του έκλεψαν ένα χρηματικό ποσό... το οποίο φυσικά αδυνατεί να καλύψει ο ίδιος ως χαμηλόμισθος οικογενειάρχης. Απαιτούν μάλιστα να συμμετάσχει όλο το υπόλοιπο προσωπικό! με μέρος του μισθού τους στην κάλυψη του ποσού. Να σημειώσουμε δε ότι εκτός από την ευρωστία του σταθμού, οι ιδιοκτήτες του οι οποίοι πολιτεύονται κιόλας έχουν την απόλυτη ευχέρεια και ευρωστία, να καλύψουν το ποσό που έστω και λόγω αμελείας του υπαλλήλου έγινε αντικείμενο κλοπής.
Ως αποτέλεσμα αυτών, το προσωπικό του σταθμού, συνεχίζει να παραμένει απλήρωτο μέχρι σήμερα. ΝΤΡΟΠΗ!».

Και η απάντηση της κυρίας Τίνας Γεωργάκη

«Αγαπητέ κ. Σεραφείμ
 Λυπάμαι ειλικρινά για την κακοήθεια του συγκεκριμένου κειμένου. Δεν ισχύουν φυσικά τα όσα αναφέρονται σε αυτό και το ύφος αλλά και το περιεχόμενο των όσων ισχυρίζεται ο ανώνυμος συντάκτης δείχνουν ότι σαφώς έχει ως στόχο του να διαβάλλει το σταθμό που εδώ και 20 χρόνια στέκεται αξιοπρεπώς στα ραδιοφωνικά δεδομένα, πάντα με σεβασμό και αγάπη προς τους ακροατές και τους εργαζομένους του οι οποίοι είναι σαν μια οικογένεια εδώ και τόσα χρόνια. Παρόλο που το ποσό που εκλάπη από το ντουλαπάκι της μηχανής του κούριερ δεν ήταν διόλου ευκαταφρόνητο και μάλιστα στις δύσκολες εποχές που διανύουμε, ο σταθμός έχει ήδη ξεκινήσει να πληρώνει τους εργαζομένους του συνεχίζοντας να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του, όπως το πράττει εδώ και 20 χρόνια. Ο συγκεκριμένος κούριερ είναι ένας από εμάς, την οικογένεια του Galaxy. Μπορεί να έκανε ένα λάθος από αμέλεια, λάθος το οποίο στοιχίζει ακριβά αυτή τη στιγμή στο σταθμό, αλλά κανείς δεν τον καταδικάζει σε επαχθείς για εκείνον τιμωρίες, όπως ισχυρίζεται το κακόβουλο κείμενο. Όσο για την ποιότητα και τον πολιτισμό που αναφέρονται στο εν λόγω κείμενο, δεν είμαι εγώ αυτή που θα υπερασπιστώ την άρρηκτη σχέση που έχει ο Galaxy 92 με αυτές τις δύο έννοιες. Το κάνουν καθημερινά οι ακροατές του σταθμού που τον αγαπούν και τον προτιμούν 20 χρόνια τώρα.
Σας ευχαριστώ
Τίνα Γεωργάκη
Υπεύθυνη Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων Galaxy 92»