Μετράμε άλλωστε 8 χρόνια μετά το τελευταίο live των Mission στην Αθήνα και 10 ολόκληρα χρόνια από το τελευταίο ακουστικό solo show του ίδιου του Wayne Hussey. Στις 19 Οκτωβρίου, ο Wayne (τραγουδιστής, κιθαρίστας και ιδρυτής των Mission) επανέρχεται για να παίξει μόνο με κιθάρα και πιάνο μερικά από τα πιο αγαπημένα του κομμάτια των Mission. Οι φαν θα το ευχαριστηθούν δεόντως. Πάρτε μία γεύση από το βίντεο παρακάτω αν σας αρέσει.
Ετοιμοι: έρχεται ξανά ο Wayne Hussey των Mission

Θα παρουσιάσει στο Second Skin ένα ακουστικό live και υπόσχεται πως θα είναι μυσταγωγικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Δημήτρης Καλαντζής στον Κήπο του Μεγάρου
Οι Nightstalker επιστρέφουν στην Τεχνόπολη
Επιστροφή για το «In Orbit» στο ΚΠΙΣΝ
Τι γίνεται ρε παιδιά με τα απανωτά sold out του καλοκαιριού;
To Rockwave ειρωνεύεται τον κόσμο και τα άλλα φεστιβάλ
Ο θρυλος του shock rock Arthur Brown επιστρέφει στην Ελλάδα