Ακολουθήστε μας στο Google news
Κάπου δέκα χρόνια ο Θύμιος Καλαμούκης κάνει παιχνίδι απ τα μικρόφωνα της συχνότητας 100,3 FM και διατυπώνει τη διαφορά από το σινάφι των ραδιοφωνικών αστέρων. Τα τελευταία χρόνια συμπεριλαμβανομένης και της επικοινωνίας με τους ακροατές που διαχειρίζεται με χιούμορ και θάρρος ο «Διευθυντής» Αποστόλης (Μπαρμπαγιάννης) η «Ελληνοφρένεια» έχει «χτυπήσει ταβάνι». Μία με δύο κάθε μεσημέρι και τα πάντα είναι δυνατά. Φάρσες σε γραμματείς πολιτικών γραφείων, αλλά και σε βουλευτές και υπουργούς βγαλμένες λες από κωμωδία του Σακελάριου. Σχόλια τολμηρά, παρατηρήσεις που ανοίγουν μέτωπα, ιδεολογία που πατάει γερά…
Τα τραγούδια και οι ατάκες, από παλιές ελληνικές ταινίες, έρχονται και συμπληρώνουν τα σχόλια κάνοντας κι αυτά πλάκα και δίνοντας στον ακροατή μια αίσθηση αισιοδοξίας. Η πολιτική είναι το βασικό όχημα της εκπομπής που στέκεται κριτικά απέναντι από τις κυβερνήσεις, δεν της ξεφεύγει ευτράπελο και σουρεαλιστικό περιστατικό, απεχθάνεται τα άκρα (βλέπε Καρατζαφέρη), και δεν κρύβει τις αριστερές της αδυναμίες. Κατά καιρούς, διακρίνεις μια εμμονή σε πρόσωπα αλλά εκπομπή είναι αδυναμίες έχει. Αυτή την περίοδο «τρέχουν» την Ντόρα και σχεδόν πάντα τον Άδωνι.
Τι έχει η Ελληνοφρένεια κι αρέσει σε διαφορετικά στρώματα ακροατών; Χιούμορ, αυτοσαρκασμό, αμεσότητα, διαδραστικότητα, ρυθμό, ανατροπή… Τι δεν έχει; Έπαρση, στόμφο, αργούς ρυθμούς, ξερολίαση, ανοησία…. Παίρνει την πολιτική επικαιρότητα της ημέρας και την κάνει με τα κρεμμυδάκια, κανονικά. Ο Θύμιος Καλαμούκης είναι πολύ ιδιαίτερη περίπτωση δημοσιογράφου. Έχει και γνώσεις και ήθος. Μετά, όταν έρχεται η ώρα των ακροατών ο Αποστόλης, δεν «κωλώνει» πουθενά. Άμα ο ακροατής είναι… ρόλος δεν χάνει, ποτέ, την ευκαιρία για παιχνίδι λεκτικό. Μανούλα στην ατάκα. Κάποιοι τσαντίζονται, του κλείνουν το τηλέφωνο, τον βρίζουν…. Τα όρια της ευπρέπειας κάποτε χάνονται… Όμως, είναι ένα αληθινό πινγκ πονγκ και αυτό έχει ενδιαφέρον. Η «Ελληνοφρένεια» είναι μια εκπομπή με φαν. Την ακούς στα φανάρια όταν τα παράθυρα των αυτοκινήτων είναι ανοιχτά… Βλέπεις τους οδηγούς που γελάνε μόνοι τους, συζητιέται στις παρέες… Ξέρεις ότι υπάρχει… Σε πόσες εκπομπές συμβαίνουν αυτά;
Κάποιοι δηλώνουν φανατικοί και κάποιοι εκνευρίζονται. Περισσότεροι είναι οι πρώτοι ενώ οι δεύτεροι δεν δείχνουν και πολύ σίγουροι για τον εκνευρισμό τους. Πως άλλωστε, αφού η ραδιοφωνική εκπομπή του ΣΚΑΪ 100,3 με τον υπαινικτικό τίτλο «Ελληνοφρένεια» είναι ότι πιο ζωντανό και γοητευτικό έχουν να επιδείξουν σήμερα τα ερτζιανά σε εκπομπή λόγου.
03 Δεκεμβρίου 2009Κάποιοι δηλώνουν φανατικοί και κάποιοι εκνευρίζονται. Περισσότεροι είναι οι πρώτοι ενώ οι δεύτεροι δεν δείχνουν και πολύ σίγουροι για τον εκνευρισμό τους. Πως άλλωστε, αφού η ραδιοφωνική εκπομπή του ΣΚΑΪ 100,3 με τον υπαινικτικό τίτλο «Ελληνοφρένεια» είναι ότι πιο ζωντανό και γοητευτικό έχουν να επιδείξουν σήμερα τα ερτζιανά σε εκπομπή λόγου.Κάπου δέκα χρόνια ο Θύμιος Καλαμούκης κάνει παιχνίδι απ τα μικρόφωνα της συχνότητας 100,3 FM και διατυπώνει τη διαφορά από το σινάφι των ραδιοφωνικών αστέρων. Τα τελευταία χρόνια συμπεριλαμβανομένης και της επικοινωνίας με τους ακροατές που διαχειρίζεται με χιούμορ και θάρρος ο «Διευθυντής» Αποστόλης (Μπαρμπαγιάννης) η «Ελληνοφρένεια» έχει «χτυπήσει ταβάνι». Μία με δύο κάθε μεσημέρι και τα πάντα είναι δυνατά. Φάρσες σε γραμματείς πολιτικών γραφείων, αλλά και σε βουλευτές και υπουργούς βγαλμένες λες από κωμωδία του Σακελάριου. Σχόλια τολμηρά, παρατηρήσεις που ανοίγουν μέτωπα, ιδεολογία που πατάει γερά…
Τα τραγούδια και οι ατάκες, από παλιές ελληνικές ταινίες, έρχονται και συμπληρώνουν τα σχόλια κάνοντας κι αυτά πλάκα και δίνοντας στον ακροατή μια αίσθηση αισιοδοξίας. Η πολιτική είναι το βασικό όχημα της εκπομπής που στέκεται κριτικά απέναντι από τις κυβερνήσεις, δεν της ξεφεύγει ευτράπελο και σουρεαλιστικό περιστατικό, απεχθάνεται τα άκρα (βλέπε Καρατζαφέρη), και δεν κρύβει τις αριστερές της αδυναμίες. Κατά καιρούς, διακρίνεις μια εμμονή σε πρόσωπα αλλά εκπομπή είναι αδυναμίες έχει. Αυτή την περίοδο «τρέχουν» την Ντόρα και σχεδόν πάντα τον Άδωνι.
Τι έχει η Ελληνοφρένεια κι αρέσει σε διαφορετικά στρώματα ακροατών; Χιούμορ, αυτοσαρκασμό, αμεσότητα, διαδραστικότητα, ρυθμό, ανατροπή… Τι δεν έχει; Έπαρση, στόμφο, αργούς ρυθμούς, ξερολίαση, ανοησία…. Παίρνει την πολιτική επικαιρότητα της ημέρας και την κάνει με τα κρεμμυδάκια, κανονικά. Ο Θύμιος Καλαμούκης είναι πολύ ιδιαίτερη περίπτωση δημοσιογράφου. Έχει και γνώσεις και ήθος. Μετά, όταν έρχεται η ώρα των ακροατών ο Αποστόλης, δεν «κωλώνει» πουθενά. Άμα ο ακροατής είναι… ρόλος δεν χάνει, ποτέ, την ευκαιρία για παιχνίδι λεκτικό. Μανούλα στην ατάκα. Κάποιοι τσαντίζονται, του κλείνουν το τηλέφωνο, τον βρίζουν…. Τα όρια της ευπρέπειας κάποτε χάνονται… Όμως, είναι ένα αληθινό πινγκ πονγκ και αυτό έχει ενδιαφέρον. Η «Ελληνοφρένεια» είναι μια εκπομπή με φαν. Την ακούς στα φανάρια όταν τα παράθυρα των αυτοκινήτων είναι ανοιχτά… Βλέπεις τους οδηγούς που γελάνε μόνοι τους, συζητιέται στις παρέες… Ξέρεις ότι υπάρχει… Σε πόσες εκπομπές συμβαίνουν αυτά;