«Ανοίγουν σαμπάνιες» στο κανάλι του Νέου Φαλήρου, κι όχι μόνο για τον νέο χρόνο...
01 Ιανουαρίου 2020Την πρωτιά κατέκτησε ο ΣΚΑΪ στη λίστα της Nielsen με τους ετήσιους μέσους όρους των καναλιών. Ο πρωτοπόρος, στο πρώτο μισό της τρέχουσας σεζόν στο σύνολο των κοινών, βρέθηκε μπροστά με διαφορά μισής μονάδας από τον δεύτερο ΑΝΤ1, ο οποίος κατέγραψε άνοδο προς το τέλος της χρονιάς. Στην τρίτη θέση ο Alpha, με διαφορά μιας μονάδας, που «χτυπούσε» πρωτιές στην αρχή του 2019 αλλά έχασε έδαφος προς το τέλος. Στην τέταρτη θέση το Star, στην πέμπτη το Open, στην έκτη η ΕΡΤ1, στην έβδομη η ΕΡΤ2, στην όγδοη η ΕΡΤ Sports και στην τελευταία η ΕΡΤ3.
1) ΣΚΑΪ: 15,6%
2) ΑΝΤ1: 15,1%
3) ALPHA: 14,1%
4) STAR: 12,6%
5) OPEN: 8%
6) ΕΡΤ1: 5,2%
7) ΕΡΤ2: 2,1%
8) ΕΡΤ SPORTS: 1,8%
9) ΕΡΤ3: 1,4%
Στα «highlights» της χρονιάς, ο ΣΚΑΪ περιλαμβάνει τις επιδόσεις κυρίως του ενημερωτικού του τομέα με το «Σήμερα» του Δημήτρη Οικονόμου και της Μαρίας Αναστασοπούλου (28% μέσο όρο), τους «Αταίριαστους» Χρήστο Κούτρα και Γιάννη Ντσούνο (23,4%), το «Καλημέρα» με τον Γιώργο Αυτιά (29,7%) και τις τρεις εκλογικές του βραδιές στις 26 Μαϊου (23,4%), στις 2 Ιουνίου (23,6%) και στις 7 Ιουλίου (23,8%).
Ωστόσο ο τηλεοπτικός σταθμός κατέγραψε επιτυχίες και στο ψυχαγωγικό του κομμάτι με το «The Voice» (29,4%), το «Στην Υγειά μας ρε παιδιά» (24,3%), το «Καλό Μεσημεράκι» (20,8%) και τις «8 Λέξεις» (19,8%).