Χάνει συνεχώς έδαφος στις «αγαπημένες» ηλικίες των διαφημιστών, το τελευταίο διάστημα.
16 Φεβρουαρίου 2020Παρόλο που στο σύνολο ο ΣΚΑΪ «παλεύει» με τον ΑΝΤ1 για την πρώτη θέση, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει και στις ηλικίες από 18 εως 54 ετών, καθώς ανάμεσα στις δύο βασικές κατηγορίες κοινών τα ποσοστά του καναλιού του Νέου Φαλήρου παρουσιάζουν αρκετά μεγάλη απόκλιση. Ειδικά στα Σαββατοκύριακα.
Ενδεικτικά, το προηγούμενο Σάββατο 08/02 ο ΣΚΑΪ ήταν τέταρτος με μερίδιο λίγο πάνω από το 10%, ενώ την αμέσως επόμενη ημέρα έπεσε... πέμπτος, κάτω ακόμα και από το Open, με μονοψήφιο ποσοστό (8,7%). Την ίδια στιγμή τα νούμερά του στο σύνολο ήταν με τα «νερά» των ανταγωνιστών του, έχοντας διαφορά με το 18-54 από 2,5 εως 5,4 μονάδες.
Παρόμοια η κατάσταση και στο καθημερινό πρόγραμμα. Στο τηλεβαρόμετρο της περασμένης Δευτέρας 10/02 ο ΣΚΑΪ είχε 17% στο σύνολο, αλλά στο «δυναμικό κοινό» έπεσε στο 13,7%, πάνω μόνο από τον Alpha ανάμεσα στους «Big 4». Τα προγράμματα που «σώζουν» την κατάσταση είναι το «Καλό Μεσημεράκι» του Νίκου Μουτσινά και το «My Style Rocks», που έχουν με διαφορά τη μεγαλύτερη απήχηση στο 18-54. Όλα τα υπόλοιπα προγράμματα του καναλιού έχουν ποσοστά μέχρι 15% περίπου στις παραπάνω ηλικίες.
Εν ολίγοις, ο ΣΚΑΪ είναι ένα κανάλι που κάνει περισσότερο «γκελ» στους πιο «παλιούς» τηλεθεατές, από 55 ετών και πάνω. Σύντομα, πάντως, αναμένεται να μπει στο πρόγραμμα του καναλιού το «Big Brother», με τα πρώτα τρέιλερ να είναι ήδη στον αέρα. Θα μπορέσει, άραγε, να αλλάξει -έστω σε έναν βαθμό- αυτή την εικόνα;