Σταθεροποιήθηκε το μερίδιο του «μεγάλου καναλιού» στο τηλεβαρόμετρο.
10 Μαρτίου 2020Μετά από τρεις εβδομάδες στις μετρήσεις της Nielsen, και περίπου έναν μήνα μετά την επαναφορά του στην Digea, το Mega παγιώθηκε σε ποσοστά που κινούνται μεταξύ του 4% και του 5% στο σύνολο του κοινού. Ο αρχικός «ενθουσιασμός» με τα διψήφια ποσοστά της πρεμιέρας έφυγε σχετικά γρήγορα, καθώς στην πρώτη του εβδομάδα είχε μέσο όρο 6,6%, στην δεύτερη 4,7% και στην τρίτη 4,8%. Λίγο καλύτερη για το Mega η κατάσταση στο «δυναμικό κοινό», όπου στην πρώτη εβδομάδα είχε ποσοστό 7,8%, στην δεύτερη 5,6% και στην τρίτη 5,8%. Στα δελτία ειδήσεων ξεκίνησε με ένα 6,9%, μετά έπεσε στο 4,9% και την τελευταία εβδομάδα ανέβηκε στο 5,3%.
Όσον αφορά την κατάταξη στο σύνολο κινείται μεταξύ 6ης και 7ης θέσης ανάμεσα στους 10 σταθμούς που μετρώνται, στο «δυναμικό κοινό» βρίσκεται στην 5η και την 6η θέση, ενώ στα κεντρικά δελτία βρίσκεται συνήθως στην τελευταία ή την 6η θέση, ανάμεσα στα 7 του ανταγωνισμού. Ουσιαστικά οι βασικότεροι «αντίπαλοι» του Mega, τουλάχιστον σε αυτή την φάση, είναι το Open και η ΕΡΤ1.
Σε γενικές γραμμές το «μεγάλο κανάλι» έκανε μια καλή αρχή σε επίπεδο τηλεθέασης, για τα δεδομένα ενός εγχειρήματος που -με εξαίρεση τις σειρές από το παλιό Mega- στήθηκε από το μηδέν, σε σύγκριση με άλλες παρόμοιες περιπτώσεις.
Πίσω στον Σεπτέμβριο του 2013, το Epsilon έχοντας διαδεχτεί τον 902 μπήκε στις μετρήσεις της Nielsen 2,5 μήνες αργότερα, και κινήθηκε σε ποσοστά που άγγιζαν το 2% στις τρεις πρώτες εβδομάδες.
Ακόμα πιο πίσω, ο τωρινός ΣΚΑΪ πήρε την θέση του εγκαταλελειμένου Seven τον Απρίλιο του 2006, μπήκε όμως στις μετρήσεις τον Αύγουστο του 2007. Τότε ο εβδομαδιαίος μέσος όρος του ήταν στο 4-5%, στην έναρξη της τηλεοπτικής σεζόν όμως έπεσε στο 3-3,5%.