Το «μεγάλο κανάλι» φαίνεται πως ανήκει στους ευνοημένους της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί στο τηλεοπτικό τοπίο, λόγω κορωνοϊού.
31 Μαρτίου 2020Από τότε που επανήλθε στους τηλεοπτικούς δέκτες, τον περασμένο Φεβρουάριο, το Mega έδειξε ότι έχει ακόμα «πέραση» στις ηλικίες από 18 εως 54 ετών, έχοντας σταθερά μεγαλύτερα νούμερα σε εκείνες τις ηλικίες σε σχέση με το σύνολο. Κυρίως λόγω της πλούσιας «κληρονομιάς» που άφησε σε επίπεδο μυθοπλασίας το παλιό Mega.
Τώρα όμως, που οι ανταγωνιστές του έχουν «παγώσει» το μεγαλύτερο μέρος του ψυχαγωγικού προγράμματός του, το «μεγάλο κανάλι» δείχνει να αποτελεί μια πολύ καλή εναλλακτική επιλογή (ή και πιο μόνιμη), σύμφωνα με τους πίνακες της Nielsen.
Χθες το Mega ήταν δεύτερο σε τηλεθέαση στο prime time, στο «δυναμικό κοινό», με μέσο όρο 9,6% παίζοντας σε επανάληψη το «Παρά Πέντε» και το «50-50», και την έκτακτη ενημερωτική εκπομπή του για τον κορωνοϊό. Βρέθηκε πίσω μόνο από το Star που «σάρωσε» με 36,4% λόγω «Master Chef». Αναλυτικά:
21.00-00.00 (ηλικίες 18-54, 30/03)
1) STAR: 36,4%
2) MEGA: 9,6%
3) ΣΚΑΪ: 9,2%
4) ΑΝΤ1: 8,3%
5) ALPHA: 5,5%
6) OPEN: 5,3%
7) ΕΡΤ1: 2,6%
8) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV: 1,5%
9) ΕΡΤ2: 0,5%
10) ΕΡΤ SPORTS: 0,2%