Η διοίκηση της εταιρείας διεκδικεί από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη τις εγκαταστάσεις της στη Μεσογείων για να αξιοποιήσει καλύτερα τα στούντιο της ΕΡΤ στην Κατεχάκη (πρώην ΕΤ1) για τα γυρίσματα του νέου τηλεπαιχνιδιού το οποίο προορίζεται για την επόμενη σεζόν.
Σκέψεις για την επανάκτηση των εγκαταστάσεων ΕΡΤ στη Κατεχάκη

Επένδυση στις υποδομές από την ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ξέρω τους ανθρώπους που με απομάκρυναν βιαίως από την ΕΡΤ
H ΕΡΤ μας στέλνει στο Μουντιάλ αλλά με δικά μας έξοδα
Μέσι, Εμπαπέ, Χάαλαντ, η μάχη για το χρυσό παπούτσι στο Μουντιάλ
Athens Voice και 102.5 FM: Η αποτυχημένη συνεργασία που κράτησε 9 χρόνια
Το Αρχείο της ΕΡΤ μας «ταξιδεύει» στα καλοκαίρια του Μεσοπολέμου
Ποιο είναι, τελικά, το πραγματικό Nitro Radio;