Το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης αναζητά εναλλακτικές μορφές προκειμένου να βγει στα ΜΜΕ.
25 Μαΐου 2020Το δήλωσε σήμερα ο Γραμματέας της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ Πάνος Σκουρλέτης. Εκτός από την ενίσχυση των κομματικών ΜΜΕ στην οποία ήδη προχωρούν τόνισε επιπλέον, μιλώντας στον Σπύρο Ραπανάκη, ότι «είναι η ώρα για μια μεγάλη πρωτοβουλία για τη δημοκρατική μεταρρύθμιση του μιντιακού τοπίου. Εμείς οφείλουμε να στηρίξουμε τα Μέσα στα οποία ο ΣΥΡΙΖΑ συμμετέχει ως μέτοχος με όλες μας τις δυνάμεις. Στο πλαίσιο αυτό, όπως ίσως γνωρίζετε, ετοιμάζεται και ένα διαδικτυακός ραδιοτηλεοπτικός σταθμός στο πλαίσιο της Αυγής και του Κόκκινου».
Προφανώς και δεν είναι τυχαία η αποχώρηση του Γιάννη Σμυρλάκη από το Mega προκειμένου να συμμετάσχει στο νέο αυτό εγχείρημα. Ο Γιάννης που ήταν κι επιτυχημένος Διευθυντής Σύνταξης στην «Εφ.Συν.» δουλεύει χρόνια στην τηλεόραση και το κατέχει το σπορ. Υπεύθυνος των ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο Λευτέρης Αρβανίτης και ήδη του πιστώνεται η αναμόρφωση (και η άνοδος στις ακροαματικότητες) του 105.5 Στο Κόκκινο. Αν και συνολικά ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θεωρείται και πολύ επιτυχημένος... Media-αρχης εδώ που τα λέμε.
Πριν 3,5 χρόνια, πάντως, η «Left Media Α.Ε.» που λειτουργεί τον 105.5 Στο Κόκκινο είχε κατοχυρώσει τους τίτλους «LEFT TV», «LEFT RADIO», «LEFT NEWS» και «LEFT FM», μαζί με τα λογότυπά τους.
Αν χρειάζεται ο ΣΥΡΙΖΑ να βρει τρόπους να βγει στα ΜΜΕ; Δείτε το παρακάτω tweet και κρίνετε εσείς.
Τι σημαίνουν ελληνικά ΜΜΕ και πώς αυτά καθορίζουν την ατζέντα;
— e-tetRadio.gr (@tetRadio) May 25, 2020
Ο Αλέξης Τσίπρας παρουσιάζει τις βασικές πτυχές του προγράμματος «Μένουμε Όρθιοι» και δεν τις μεταδίδει κανένα πανελλαδικό τηλεοπτικό κανάλι ενώ από ραδιόφωνα, μόνο το 105.5 Στο Κόκκινο και το Πρώτο Πρόγραμμα