Εχετε δοκιμάσει να αλλάξετε ημερομηνία κάποιας πτήσης σας αυτό το διάστημα;
09 Ιουλίου 2020Του Δημήτρη Κανελλόπουλου
Να τη μεταφέρετε μία ημέρα πριν ή μία ημέρα μετά λόγου χάριν; Τώρα που άρχισε σιγά-σιγά να κινείται και πάλι το πράγμα;
Αν όχι, μάθετε πως πρέπει να πληρώσετε ένα ποσό επιπλέον, ακόμα και αν στις δύο πτήσεις υπάρχουν μπόλικες κενές θέσεις. Λογικό θα πείτε. Διόλου λογικό θα σας απαντήσω.
Διότι, είναι εξοργιστικό για την εταιρία να σου ζητάει να πληρώσεις για μία ανεπαίσθητη αλλαγή ημερομηνίας όταν λίγες εβδομάδες πιο πριν στο έκανε δωρεάν, για δικές της αναβολές πτήσεων.
Και είναι ακόμα πιο εξοργιστικό όταν έχουν voucher στα χέρια τους διάφοροι ταξιδιώτες που είχαν αγοράσει εισιτήρια από την Aegean επειδή η εταιρία δεν επέστρεφε χρήματα στους καταναλωτές.
Καλά τα γράφει και ο συνάδελφος Αιμίλιος Περδικάρης, σε post του στο facebook: «Ενημερώνεσαι λοιπόν ξαφνικά ότι η πτήση σου ακυρώνεται. Της επιστροφής, μάλιστα. Γιατί; Γιατί η Aegean Airlines μπορεί. Γιατί γουστάρει. Χωρίς άλλο γιατί. Σου στέλνει μήνυμα στο κινητό και σου λέει "ακολουθήστε τις οδηγίες στο mail". Οι οδηγίες στο mail είναι "καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο". Το τηλεφωνικό κέντρο είτε δεν απαντά είτε έχει αναμονή 10 λεπτά και μετά τα 10 λεπτά στο κλείνουν στα μούτρα. Αν το ταξίδι δεν γίνει, ας εξηγήσει η Aegean Airlines στον ιδιοκτήτη του δωματίου γιατί θα ακυρώσω την κράτηση και στους εστιάτορες και τους υπόλοιπους καταστηματάρχες για τα "διαφυγόντα κέρδη" τους».