Η Λίστα Πέτσα δεν θα φύγει από τη δημοσιότητα γιατί θα ακολουθήσουν πολλά ακόμα...
13 Ιουλίου 2020* Ο Best 92.6 με ακροαματικότητα 4,3% πήρε διαφήμιση 12.400 ευρώ, ενώ ο Athens Voice 102.5 με ακροαματικότητα μόλις 0,6% (δηλαδή το 1/7) πήρε διαφήμιση «Μένουμε Σπίτι» 49.600 ευρώ (δηλαδή 4 φορές περισσότερη).
* Τα δύο free press της Αθήνας, το ένα, η Athens Voice του Φώτη Γεωργελέ, πήρε 180.000 ευρώ και το άλλο, η Lifo του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου, πήρε 120.000 ευρώ.
* Δύο αθηναϊκά κανάλια, το πρώτο, το Kontra Channel, πήρε 30.000 ευρώ ενώ, το δεύτερο, το ανταγωνιστικό του Action24 πήρε 140.000 ευρώ.
* Δύο εφημερίδες, η «Εφημερίδα των Συντακτών» του Σαββατοκύριακου, με κυκλοφορία 15.000 φύλλα, πήρε 30 χιλιάδες ευρώ ενώ ο «Τύπος της Κυριακής», με κυκλοφορία 8.500 φύλλα, πήρε 80 χιλιάδες ευρώ.
* Το Tvxs.gr του Στέλιου Κούλογλου (παλαιότερα) πήρε 5 χιλιάδες ευρώ, ενώ το parapolitika.gr του Γιάννη Κουρτάκη 147 χιλιάδες ευρώ.
* Γιατί το iefimerida.gr του Χρήστου Ράπτη πήρε 250.000 και το enikos.gr του Νίκου Χατζηνικολάου πήρε το 1/10 μόλις, δηλαδή 25.000 ευρώ;
* Οσο για το Liberal.gr του Θανάση Μαυρίδη, αυτό πήρε 120.000 ευρώ, 12 φορές περισσότερα απ’ ό,τι το efsyn.gr που πήρε μόλις 10.000 ευρώ.
* Γιατί το Θέμα 104.6 με 1,2% πήρε 40.000 ευρώ, ενώ ο 105.5 Στο Κόκκινο με 2,4%, διπλάσια ακροαματικότητα δηλαδή, πήρε μόλις 5.000, το 1/8 των χρημάτων;