Ακολουθήστε μας στο Google news
1.
Δεν ήταν καθόλου κακή η Αλεξίου. Και πώς να συμβεί αυτό άλλωστε; Είναι η Νο 1 ελληνίδα τραγουδίστρια, μην το ξεχνάμε. Αλλά δεν με συνεπήρε κιόλας. Δεν της ταιριάζει το Παλλάς, η Χαρούλα θέλει πιο ζεστούς χώρους. Έπαιξε 6 τραγούδια από το καινούργιο της άλμπουμ "Η αγάπη θα σε βρει όπου και να ΄σαι", είχε μία επταμελή ορχήστρα να τη συνοδεύει και τη σκηνοθεσία υπέγραφε ο Άγγελος Μέντης που είχε ετοιμάσει και διάφορα βίντεο με στιγμιότυπα από την Αθήνα. Τί τραγούδια έπαιξε; Τί διάλεξε από το ρεπερτόριό της; Το πρόγραμμα -που επιμελήθηκε η Λίνα Νικολακοπούλου- περιείχε κυρίως Μικρούτσικο και Αντύπα, ελάχιστο Λοϊζο και λίγο Μάλαμα. Το live έκλεισε με το "Σαν Αερικό". Περίεργη επιλογή.
Όχι, βέβαια, ότι δεν το πάλεψε με το συναίσθημα η Αλεξίου. Να το κάνει να κυριαρχήσει, εννοώ, στο χώρο. Να ζεστάνει την ατμόσφαιρα. Αλλά με τέτοιο κοινό από κάτω αυτό έμοιαζε φύσει αδύνατον.
Κι έτσι περνάμε στη δεύτερη παράμετρο της συναυλίας: Το κοινό.
2.
Ηταν η επίσημη πρεμιέρα βλέπετε οπότε, στο Παλλάς, υπήρχαν μόνο δημοσιογράφοι (και πολλοί διευθυντές προγράμματος ραδιοφωνικών σταθμών - από τον Φίλιππο Ταλάντη του Fresh μέχρι τον Τάσο Τρύφωνος του Love Radio), καλλιτέχνες (Θάνος Μικρούτσικος, Διονύσης Σαββόπουλος, Γιάννης Πάριος, Γιώργος Νταλάρας, Δημήτρης Μητροπάνος) και σελέμπριτι (όλων των ειδών).
Ξέρετε τί συμβαίνει όταν βρίσκονται δημοσιογράφοι από κάτω, στο κοινό; Το απόλυτο ξενέρωμα. Έτοιμοι να φύγουν είναι, βαριούνται, κοιτούν το ρολόι τους, χασμουριούνται, μεταφέρουν την οκνηρία τους και στη σκηνή. Επίσης τα σελέμπριτι, πάνε όπου πάνε όχι για να δούνε, αλλά για να τους δούνε. Παρατηρούσα κάποιους μπροστά μου, πρέπει να κοίταξαν προς τη σκηνή γύρω στο 20% του χρόνου που βρίσκονταν στο Παλλάς. Στο υπόλοιπο 80% κοίταζαν κάπου αλλού. Έτσι, με τέτοιο κόσμο, το χειροκρότημα και η ανταπόκριση, η θέρμη και το συναίσθημα, το τραγούδι και το σιγοντάρισμα, αποτελούσαν είδος προς εξαφάνιση!
Νωρίτερα δε, στην είσοδο, είδαμε και πολλές κάμερες. Και βρέθηκαν οι περισσότεροι να στριμώχνονται μπροστά στα μικρόφωνα, ποιος να πρωτοπεί δύο-τρία λόγια...
Μεγάλες στιγμές περάσαμε...
Γι' αυτό σας λέω, μετά από αυτό τί να σου κάνει και η Αλεξίου...
Α, δεν σας είπα, πήγα χθες στο Παλλάς για να δω τη Χαρούλα Αλεξίου. Όμως, δεν θα σας κουράσω με πολυλογίες. Θα αναφερθώ μόνο στις δύο βασικές πτυχές της συναυλίας (και κάθε συναυλίας). Την ίδια την Αλεξίου (τον εκάστοτε καλλιτέχνη δηλαδή) και τον κόσμο που παρευρίσκεται εκεί.
26 Ιανουαρίου 2010Α, δεν σας είπα, πήγα χθες στο Παλλάς για να δω τη Χάρις Αλεξίου. Όμως, δεν θα σας κουράσω με πολυλογίες. Θα αναφερθώ μόνο στις δύο βασικές πτυχές της συναυλίας (και κάθε συναυλίας). Την ίδια την Αλεξίου (τον εκάστοτε καλλιτέχνη δηλαδή) και τον κόσμο που παρευρίσκεται εκεί.1.
Δεν ήταν καθόλου κακή η Αλεξίου. Και πώς να συμβεί αυτό άλλωστε; Είναι η Νο 1 ελληνίδα τραγουδίστρια, μην το ξεχνάμε. Αλλά δεν με συνεπήρε κιόλας. Δεν της ταιριάζει το Παλλάς, η Χαρούλα θέλει πιο ζεστούς χώρους. Έπαιξε 6 τραγούδια από το καινούργιο της άλμπουμ "Η αγάπη θα σε βρει όπου και να ΄σαι", είχε μία επταμελή ορχήστρα να τη συνοδεύει και τη σκηνοθεσία υπέγραφε ο Άγγελος Μέντης που είχε ετοιμάσει και διάφορα βίντεο με στιγμιότυπα από την Αθήνα. Τί τραγούδια έπαιξε; Τί διάλεξε από το ρεπερτόριό της; Το πρόγραμμα -που επιμελήθηκε η Λίνα Νικολακοπούλου- περιείχε κυρίως Μικρούτσικο και Αντύπα, ελάχιστο Λοϊζο και λίγο Μάλαμα. Το live έκλεισε με το "Σαν Αερικό". Περίεργη επιλογή.
Όχι, βέβαια, ότι δεν το πάλεψε με το συναίσθημα η Αλεξίου. Να το κάνει να κυριαρχήσει, εννοώ, στο χώρο. Να ζεστάνει την ατμόσφαιρα. Αλλά με τέτοιο κοινό από κάτω αυτό έμοιαζε φύσει αδύνατον.
Κι έτσι περνάμε στη δεύτερη παράμετρο της συναυλίας: Το κοινό.
2.
Ηταν η επίσημη πρεμιέρα βλέπετε οπότε, στο Παλλάς, υπήρχαν μόνο δημοσιογράφοι (και πολλοί διευθυντές προγράμματος ραδιοφωνικών σταθμών - από τον Φίλιππο Ταλάντη του Fresh μέχρι τον Τάσο Τρύφωνος του Love Radio), καλλιτέχνες (Θάνος Μικρούτσικος, Διονύσης Σαββόπουλος, Γιάννης Πάριος, Γιώργος Νταλάρας, Δημήτρης Μητροπάνος) και σελέμπριτι (όλων των ειδών).
Ξέρετε τί συμβαίνει όταν βρίσκονται δημοσιογράφοι από κάτω, στο κοινό; Το απόλυτο ξενέρωμα. Έτοιμοι να φύγουν είναι, βαριούνται, κοιτούν το ρολόι τους, χασμουριούνται, μεταφέρουν την οκνηρία τους και στη σκηνή. Επίσης τα σελέμπριτι, πάνε όπου πάνε όχι για να δούνε, αλλά για να τους δούνε. Παρατηρούσα κάποιους μπροστά μου, πρέπει να κοίταξαν προς τη σκηνή γύρω στο 20% του χρόνου που βρίσκονταν στο Παλλάς. Στο υπόλοιπο 80% κοίταζαν κάπου αλλού. Έτσι, με τέτοιο κόσμο, το χειροκρότημα και η ανταπόκριση, η θέρμη και το συναίσθημα, το τραγούδι και το σιγοντάρισμα, αποτελούσαν είδος προς εξαφάνιση!
Νωρίτερα δε, στην είσοδο, είδαμε και πολλές κάμερες. Και βρέθηκαν οι περισσότεροι να στριμώχνονται μπροστά στα μικρόφωνα, ποιος να πρωτοπεί δύο-τρία λόγια...
Μεγάλες στιγμές περάσαμε...
Γι' αυτό σας λέω, μετά από αυτό τί να σου κάνει και η Αλεξίου...