Ακολουθήστε μας στο Google news
Οργασμός ραδιοφωνικών σποτ με τις τηλεοπτικές «περσόνες» που αποφάσισαν να εισπράξουν λίγη ακόμα δόξα και πλούτο διαφημίζοντας προϊόντα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που παίζουν τους ρόλους τους. Ρόλους που τους βοήθησαν να «σπάσουν» το φράγμα της ανωνυμίας.
Η Μοιραράκη, προωθεί σίδερο για τις μπούκλες με τον «αλάνθαστο» τρόπο που διαφημίζει τα μπορδοροδοκόκκινα χαλιά της όπως. Η Σολωμού, ό,τι και να διαφημίζει το ίδιο υστερικό μπρίο επιδεικνύει. Ο Βουτσάς σφυρίζει την θρυλική ατάκα «Φσστ! Μπόινγκ!»… χίλια χρόνια μετά την κυριαρχία του στις μεγάλες οθόνες! Βάλτε τώρα που γυρίζει… Όσο ακόμα γυρίζει!
Σποτάκια που μπερδεύονται μ' εκείνα τα ανεκδιήγητα της αλυσίδας παιδικών παιχνιδιών και ψάχνουν για πελάτες με το αίτημα της είσπραξης να κυριαρχεί εις βάρος οποιουδήποτε αισθητικού κανόνα. Πλάκα έχουν οι διαφημιστές! Προσπαθούν να προσεγγίσουν το μεγάλο κοινό με φθαρμένες, ήδη απ την τηλεόραση, στρατηγικές. Οι διάφοροι τηλεοπτικοί αστέρες, η λίστα ονομάτων είναι πολύ μεγάλη, αποδέχονται την πρόταση γιατί ενδιαφέρονται να βρίσκει το δρόμο προς το ταμείο η εφήμερη δόξα τους και να εισπραχθεί. Αν δεν υπήρχε η προφανής σύνδεση της τηλεοπτικής τους ιστορίας με την εκάστοτε διαφήμιση θα έπαιρναν τη δουλειά; Θυμάστε τι έγινε με το «Παραπέντε» του Mega; Όλο το team της σειράς μοσχοπούλησε την φήμη που απέκτησε κάνοντας δεκάδες ραδιοφωνικές διαφημίσεις.
Παλιά, οι άνθρωποι της εφήμερης επιτυχίας έφτιαχναν θιάσους. Σήμερα δεν προλαβαίνουν γι αυτό. Ούτε και το αντέχει η… δόξα τους. Η διαφήμιση είναι πιο εύκολη… ξεπέτα. Διευκολύνει τους συγχρονισμούς. Βέβαια, κάποτε η διαφήμιση δημιουργούσε τάσεις, μόδες, συμπεριφορές. Τώρα σπανίζουν οι πετυχημένες καμπάνιες. Με «δάνεια» από την τηλεόραση δεν γίνεται προκοπή… Αλλά, δυστυχώς, φτάσαμε στο σημείο ολόκληρο το ραδιόφωνο να ζει με τηλεοπτικά «δάνεια», οι διαφημίσεις του είναι απλώς ένα πταίσμα.
* Η βασική φωτογραφία προέρχεται, εννοείται, από άλλη περίπτωση. Είναι της διαφημιστικής εταιρίας F. COOPERATION. Και είναι άκρως καλόγουστη οφείλουμε να ομολογήσουμε. Σε αντίθεση φυσικά με όσα αναφέρουμε παραπάνω...
Τι χωρίζει την Δέσποινα Μοιραράκη από τον Κώστα Βουτσά; Ένα σποτάκι… δρόμος! Το διαφημιστικό σύμπαν του ραδιοφώνου τους φέρνει όλους τόσο κοντά! Τον Λευτέρη Πανταζή, τον Γιάννη Ζουγανέλη, την Μαρία Σολωμού, την Βίκυ Σταυροπούλου…
28 Ιανουαρίου 2010Τι χωρίζει την Δέσποινα Μοιραράκη από τον Κώστα Βουτσά; Ένα σποτάκι… δρόμος! Το διαφημιστικό σύμπαν του ραδιοφώνου τους φέρνει όλους τόσο κοντά! Τον Λευτέρη Πανταζή, τον Γιάννη Ζουγανέλη, την Μαρία Σολωμού, την Βίκυ Σταυροπούλου…Οργασμός ραδιοφωνικών σποτ με τις τηλεοπτικές «περσόνες» που αποφάσισαν να εισπράξουν λίγη ακόμα δόξα και πλούτο διαφημίζοντας προϊόντα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που παίζουν τους ρόλους τους. Ρόλους που τους βοήθησαν να «σπάσουν» το φράγμα της ανωνυμίας.
Η Μοιραράκη, προωθεί σίδερο για τις μπούκλες με τον «αλάνθαστο» τρόπο που διαφημίζει τα μπορδοροδοκόκκινα χαλιά της όπως. Η Σολωμού, ό,τι και να διαφημίζει το ίδιο υστερικό μπρίο επιδεικνύει. Ο Βουτσάς σφυρίζει την θρυλική ατάκα «Φσστ! Μπόινγκ!»… χίλια χρόνια μετά την κυριαρχία του στις μεγάλες οθόνες! Βάλτε τώρα που γυρίζει… Όσο ακόμα γυρίζει!
Σποτάκια που μπερδεύονται μ' εκείνα τα ανεκδιήγητα της αλυσίδας παιδικών παιχνιδιών και ψάχνουν για πελάτες με το αίτημα της είσπραξης να κυριαρχεί εις βάρος οποιουδήποτε αισθητικού κανόνα. Πλάκα έχουν οι διαφημιστές! Προσπαθούν να προσεγγίσουν το μεγάλο κοινό με φθαρμένες, ήδη απ την τηλεόραση, στρατηγικές. Οι διάφοροι τηλεοπτικοί αστέρες, η λίστα ονομάτων είναι πολύ μεγάλη, αποδέχονται την πρόταση γιατί ενδιαφέρονται να βρίσκει το δρόμο προς το ταμείο η εφήμερη δόξα τους και να εισπραχθεί. Αν δεν υπήρχε η προφανής σύνδεση της τηλεοπτικής τους ιστορίας με την εκάστοτε διαφήμιση θα έπαιρναν τη δουλειά; Θυμάστε τι έγινε με το «Παραπέντε» του Mega; Όλο το team της σειράς μοσχοπούλησε την φήμη που απέκτησε κάνοντας δεκάδες ραδιοφωνικές διαφημίσεις.
Παλιά, οι άνθρωποι της εφήμερης επιτυχίας έφτιαχναν θιάσους. Σήμερα δεν προλαβαίνουν γι αυτό. Ούτε και το αντέχει η… δόξα τους. Η διαφήμιση είναι πιο εύκολη… ξεπέτα. Διευκολύνει τους συγχρονισμούς. Βέβαια, κάποτε η διαφήμιση δημιουργούσε τάσεις, μόδες, συμπεριφορές. Τώρα σπανίζουν οι πετυχημένες καμπάνιες. Με «δάνεια» από την τηλεόραση δεν γίνεται προκοπή… Αλλά, δυστυχώς, φτάσαμε στο σημείο ολόκληρο το ραδιόφωνο να ζει με τηλεοπτικά «δάνεια», οι διαφημίσεις του είναι απλώς ένα πταίσμα.
* Η βασική φωτογραφία προέρχεται, εννοείται, από άλλη περίπτωση. Είναι της διαφημιστικής εταιρίας F. COOPERATION. Και είναι άκρως καλόγουστη οφείλουμε να ομολογήσουμε. Σε αντίθεση φυσικά με όσα αναφέρουμε παραπάνω...