Κινητικότητα από την οικογένεια Μπόμπολα στον χώρο των media, έπειτα από αρκετό καιρό. Με αίτηση που κατέθεσε στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου τον περσινό Ιούλιο η Μαρία Μπόμπολα, κόρη του Γιώργου Μπόμπολα και μέτοχος στην «Πήγασος», κατοχύρωσε ως φυσικό πρόσωπο τον τίτλο και το λογότυπο του «Σινεμά», του περιοδικού για τον κινηματογράφο που εξέδιδε ο όμιλος μέχρι που ανέστειλε τη λειτουργία του, το 2017.
Πήρε πίσω το «Σινεμά» η οικογένεια Μπόμπολα

Ένα από τα περιοδικά που εξέδιδε ο όμιλός της, η «Πήγασος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys
6 ταινίες για μικρούς και μεγάλους στο θερινό cinema του ΑΝΤ1+
«Όλα Είναι Μουσική» στο ERTflix μέχρι το τέλος του Ιουνίου
Σπάνια ντοκουμέντα από τη ζωή του Άγγελου Σικελιανού στο Αρχείο της ΕΡΤ