Οι κινήσεις που λαμβάνουν χώρα στο εταιρικό σχήμα του Νίκου Κοκλώνη, τον τελευταίο καιρό, θυμίζουν αντίστοιχες ενός τηλεοπτικού σταθμού εθνικής εμβέλειας.
18 Ιουνίου 2021Σε κάτι παραπάνω από μια απλή εταιρεία παραγωγής θέλει να δείχνει πως εξελίσσεται η Barking Well Media. Παράγει περιεχόμενο για τρία κανάλια μέχρι στιγμής, το Open, το Mega και τον Alpha. Έχει σε διευθυντικές θέσεις της ανθρώπους της τηλεοπτικής αγοράς όπως την Κατερίνα Γκαγκάκη, την Φαίη Κυριακοπούλου, τον Πέτρο Μπούτο και εσχάτως τον Θανάση Ανδρεούλη. Έχει κλείσει συμφωνίες με αρκετούς παρουσιαστές και αποστέλνει δελτία τύπου στα ΜΜΕ, για τις πρωτιές των εκπομπών της και τις «μεταγραφές» της. Όπως ακριβώς κάνουν τα εθνικής εμβέλειας κανάλια.
Ωστόσο οι κινήσεις του Νίκου Κοκλώνη για την ενίσχυση της εταιρείας του δεν περιορίζονται στις παραπάνω. Μετά από έκτακτη ΓΣ, πριν 11 ημέρες αποφασίστηκε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Barking Well Media κατά 1 εκατομμύριο ευρώ, το οποίο πλέον ανέρχεται συνολικά στα 3.204.000 ευρώ. Επιπλέον, στα τέλη του περασμένου Απριλίου άλλαξε εταιρική μορφή, και από Ι.Κ.Ε. έγινε Α.Ε., ενώ σύμφωνα με το «Secret» των Παραπολιτικών, ο Νίκος Κοκλώνης ενδιαφέρεται για την εξαγορά του Open.