Ακολουθήστε μας στο Google news
Big Brother και Survivor, τηλεοπτικά υποπροϊόντα που προτιμάει το τηλεοπτικό κοινό της συμφοράς.
06 Ιουλίου 2021Τον τελικό του Survivor, Δευτέρα βράδυ στον ΣΚΑΪ, τον είδαν -έστω και για ένα λεπτό- 3.179.944 τηλεθεατές. Η τηλεθέαση για το δυναμικό κοινό 18-54 έφτασε στο 40.8% και στο 42.2% στο σύνολο του κοινού. Δηλαδή ένας στους δύο τηλεθεατές παρακολουθούσε αυτή την αηδία.
Τα νούμερα ήταν υψηλά και για όλο το εξάμηνο που παιζόταν το ριάλιτι, με μέσο όρο τηλεθέασης 32,1% στο δυναμικό κοινό (18-54) και 31,4% στο γενικό σύνολο. Ενας στους τρεις.
Πάντως το ρητορικό ερώτημα παραμένει για τον ΣΚΑΪ: όταν στην ψυχαγωγία σου επιλέγεις να σερβίρεις σκουπίδια όπως το Big Brother είναι δυνατόν στην ενημέρωσή σου να σερβίρεις διαμάντια;