Κάτι παραπάνω από μισό αιώνα πίσω γυρνά σήμερα, 21 Απριλίου, το αρχείο της δημόσιας τηλεόρασης, παρουσιάζοντας ένα ντοκιμαντέρ του Ραδιοτηλεοπτικού Σταθμού Θεσσαλονίκης -«προγόνου» της τωρινής ΕΡΤ3- από το 1987, για την κατάσταση στην συμπρωτεύουσα κατά τη διάρκεια της επταετούς Δικτατορίας. Η παραγωγή αυτή, που ολοκληρώθηκε σε δύο μέρη, παρουσιάζει την αντίσταση των θεσσαλονικέων κατά της Χούντας, μέσα από ντοκουμέντα και μαρτυρίες των πρωταγωνιστών του αντιδικτατορικού αγώνα.
Η Θεσσαλονίκη την περίοδο της Δικτατορίας, μέσα από το αρχείο της ΕΡΤ

Με αφορμή την συμπλήρωση 55 ετών από την επιβολή της Χούντας των Συνταγματαρχών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys
6 ταινίες για μικρούς και μεγάλους στο θερινό cinema του ΑΝΤ1+
«Όλα Είναι Μουσική» στο ERTflix μέχρι το τέλος του Ιουνίου
Σπάνια ντοκουμέντα από τη ζωή του Άγγελου Σικελιανού στο Αρχείο της ΕΡΤ