Κοίτα που μάθαμε πόσα καλώδια έχουν οι Bauhaus

Κοίτα που μάθαμε πόσα καλώδια έχουν οι Bauhaus
Ακολουθήστε μας στο Google news

Πλήρης αναντιστοιχία απόψεων μεταξύ δημοσιογράφων ή διοργανωτών με τον κόσμο στα social media.

10 Ιουνίου 2022

Τις χθεσινοβραδινές ανακοινώσεις του τεχνικού (!) των Bauhaus και του Release Festival θα τις διαβάσατε υποθέτουμε, δείτε τες στο Loaded.gr: «Πόλεμος» ανακοινώσεων Bauhaus και Release.

Είναι εντυπωσιακό που βγήκε ένας τεχνικός, ενός συγκροτήματος, να μιλήσει δημοσίως για «τα ασύρματα που ήταν ενεργά, αλλά δεν έδιναν πλήρες και καλό σήμα», για «την FOH μίξη», για πιθανό «πρόβλημα της τροφοδοσίας στην κονσόλα», για το «backup των φωνητικών» κ.ο.κ. Πρωτοφανή πράγματα. Γιατί να νιώσει την ανάγκη να κάνει κάτι τέτοιο, άραγε; Πρωτοφανή και περίεργα, να προσθέσουμε, πράγματα. Η απάντηση του Release Festival πάντως δείχνει πλήρης και πειστική.

Ευκαιρία λοιπόν να πούμε για την αναντιστοιχία απόψεων που παρατηρήσαμε χθες. Σχεδόν όλα τα sites και σχεδόν όλοι οι δημοσιογράφοι, αλλά πολύ περισσότερο και σχεδόν όλοι οι έχοντες σχέση με συναυλίες (διοργανωτές, τεχνικοί, pr κτλ) πήραν θέση εναντίον του συγκροτήματος και, βασικά, εναντίον του Peter Murphy. Αντιθέτως σχεδόν όλοι όσοι έγραφαν στα social, ο απλός κόσμος, οι θεατές, επιτέθηκαν στο φεστιβάλ. Ετσι είναι τα social media θα πείτε, καταγγελτικά. Και υπερβολικά. Και είναι πιο εύκολο να κατηγορήσεις τον promoter ειδικά αν είσαι φαν του καλλιτέχνη και τον αγαπάς και τον εκτιμάς. Αναμενόμενο.

Να ξεκαθαρίσουμε ωστόσο πως άλλα τα προβλήματα στον ήχο του stage και άλλα τα προβλήματα στον ήχο του κοινού. Είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. 

Το πιο εύστοχο το έγραψε ο Μανώλης Κιλισμανής, που μετράει χιλιόμετρα στη διοργάνωση συναυλιών: «έχω δουλεύει 15-16 χρόνια σε συναυλίες αλλά από το πρωί κατάλαβα πως δεν είχα μάθει τίποτα όλον αυτό τον καιρό».

Στη φωτογραφία ο Peter Murphy σε στάση σαν της μάνας μας όταν έχουμε αργήσει να γυρίσουμε στο σπίτι.