Ανάμεσα στα κορυφαία προγράμματα στη ζώνης υψηλής τηλεθέασης, το ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός.
12 Ιουνίου 2022Τηλεθέαση πολλαπλάσια από τον μέσο όρο της, έδωσε στην ΕΡΤ3 ο πρώτος τελικός της Basket League, για την ανάδειξη του φετινού πρωταθλητή Ελλάδας. Η αναμέτρηση του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό σημείωσε ικανοποιητικά νούμερα, 11,9% στο σύνολο και 12,2% στο 18-54, ενώ ειδικότερα, στο «δυναμικό κοινό», ήταν το δεύτερο δημοφιλέστερο πρόγραμμα στο prime time. Πίσω μόνο από την ελληνική ταινία «Μια τρελή τρελή σαραντάρα» (15,1%) που έπαιζε ο ΑΝΤ1.
Σε επίπεδο καναλιών, όσον αφορά τη ζώνη υψηλής τηλεθέασης, η ΕΡΤ3 κατάφερε να ανέβει στην τέταρτη θέση στο σύνολο, πίσω από ΣΚΑΪ, Mega και ΑΝΤ1, και στη δεύτερη στο «δυναμικό κοινό» πίσω μόνο από το «μεγάλο κανάλι».
PRIME TIME (σύνολο)
1) ΣΚΑΪ: 11,9%
2) MEGA: 10,7%
3) ΑΝΤ1: 10,6%
4) ΕΡΤ3: 9,7%
5) ΕΡΤ1: 8,1%
6) ALPHA: 7,9%
7) STAR: 7,5%
8) OPEN: 5,6%
9) ΕΡΤ2: 4,5%
PRIME TIME (18-54)
1) MEGA: 11,4%
2) ΕΡΤ3: 10%
3) STAR: 9,9%
4) ΣΚΑΪ: 9,7%
5) ΑΝΤ1: 9,6%
6) OPEN: 7,8%
7) ALPHA: 7,1%
8) ΕΡΤ1: 6,1%
9) ΕΡΤ2: 1,8%