Θέλοντας να γιορτάσει το τέλος της σεζόν, το Mega αποφάσισε να βάλει σε mood διακοπών τους τηλεθεατές του. Μέσα από τα social media του καναλιού τρέχει ήδη η καμπάνια με τίτλο «Το καλοκαίρι το καλό!», όπου οι παρουσιαστές του δίνουν τις ευχές τους για καλό καλοκαίρι, ανανεώνοντας το ραντεβού τους με το τηλεοπτικό κοινό για την επόμενη σεζόν. Ήδη τα βιντεάκια έχουν απήχηση σε πάνω από 1,5 εκατομμύριο χρήστες, έχουν σχεδόν 1 εκατομμύριο προβολές και χιλιάδες reactions.
Οι παρουσιαστές του Mega μας εύχονται καλό καλοκαίρι

Μέσα από μια ειδική καμπάνια με τίτλο «Το καλοκαίρι το καλό!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα φιλικά του Παναθηναϊκού στον ΣΚΑΪ και του ΠΑΟΚ στο Open Hybrid
Συνεργασία και στην Ιταλία μεταξύ του Antenna Group και της DAZN
O Σταμάτης Μαλέλης ετοιμάζει τον ενημερωτικό «104.6» της Alter Ego
Την αποχή τους από την αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών αποφάσισαν οι Ειδικοί Επιστήμονες του ΕΣΡ
Ο ΣΚΑΪ πήρε την Greek Basketball League από την ΕΡΤ2 Σπορ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ