5 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από τον θάνατο της Αρλέτας, και το Αρχείο της ΕΡΤ φέρνει ξανά στο προσκήνιο στιγμές από τη ζωή και την καριέρα της, όπως η ίδια τις είχε παρουσιάσει. Στο ert.gr και στα social media του Αρχείου έχει ανέβει μια συνέντευξη που είχε δώσει η μεγάλη ερμηνεύτρια στο «Μονόγραμμα», το 2016. Εκεί μιλά για τα παιδικά της χρόνια, τα Εξάρχεια, την φιλοσοφία της για τη ζωή, τις μπουάτ και τα τραγούδια της για την Αθήνα, και ερμηνεύει την «Μπαλάντα του Πάρκου» και το «Μπαρ το Ναυάγιο».
Το Αρχείο της ΕΡΤ τιμά τη μνήμη της Αρλέτας

Παρουσιάζοντας μια συνέντευξή της στο «Μονόγραμμα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys
6 ταινίες για μικρούς και μεγάλους στο θερινό cinema του ΑΝΤ1+
«Όλα Είναι Μουσική» στο ERTflix μέχρι το τέλος του Ιουνίου
Σπάνια ντοκουμέντα από τη ζωή του Άγγελου Σικελιανού στο Αρχείο της ΕΡΤ