Το τηλεβαρόμετρο της εβδομάδας (19-25/09/2022).
26 Σεπτεμβρίου 2022Ωφελημένα βγήκαν τα περισσότερα ιδιωτικά κανάλια από την επιστροφή και την πρεμιέρα πολλών καθημερινών σειρών, κατά τη διάρκεια της τελευταίας εβδομαδιαίας μέτρησης της Nielsen. Ο μεγάλος κερδισμένος ήταν το Mega, που παρέμεινε στην κορυφή ανεβαίνοντας κατά τρεις μονάδες, λίγο πάνω από το 15%. Κάτι λιγότερο από μια μονάδα πίσω του ακολούθησε ο Alpha, στη δεύτερη θέση, επίσης με μεγάλη άνοδο.
Σημαντικά «κέρδη» κατέγραψαν και ο ΑΝΤ1, που ανέβηκε στην τρίτη θέση «αγγίζοντας» το 11%, και το Star που ανέβηκε στην πέμπτη, κοντά στο 10%. Ο λιγότερο κερδισμένος από τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ήταν ο ΣΚΑΪ, που έπεσε στην τέταρτη θέση ανεβαίνοντας κατά μόνο 0,1%. Σε αντίθεση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό το Open κατέγραψε «απώλειες», συνεχίζοντας σε -μέτριους προς χαμηλούς- μέσους όρους γύρω από το 5%, στην έβδομη θέση.
Στα φυσιολογικά τους επίπεδα υποχώρησαν τα κανάλια της ΕΡΤ, μετά το τέλος του Ευρωμπάσκετ. Η ΕΡΤ1 έπεσε στην έκτη θέση με ένα 6%, ενώ η ΕΡΤ2 και η ΕΡΤ3 έπεσαν στις δύο τελευταίες, πίσω και από το Μακεδονία TV, με μέσους όρους πέριξ του 2%.
24ΩΡΟ (σύνολο)
1) MEGA: 15,1% +3%
2) ALPHA: 14,4% +1,1%
3) ΑΝΤ1: 10,9% +1,6%
4) ΣΚΑΪ: 10,5% +0,1%
5) STAR: 9,7% +1,1%
6) ΕΡΤ1: 6% -3,2%
7) OPEN: 5,4% -0,2%
8) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV: 2,1% -0,2%
9) ΕΡΤ2: 2% -0,4%
10) ΕΡΤ3: 1,9% -1,1%