Νέο διαφημιστικό σποτ για το Flash.gr με «άρωμα» ραδιοφώνου

Νέο διαφημιστικό σποτ για το Flash.gr με «άρωμα» ραδιοφώνου
Ακολουθήστε μας στο Google news

Το ενημερωτικό portal που πρόσφατα πέρασε στα χέρια των Μπάκου-Καϋμενάκη-Εξάρχου.

13 Δεκεμβρίου 2022

Σε νέα εποχή μπαίνει σταδιακά το ιστορικό Flash.gr, το οποίο «αναγεννήθηκε» πριν από περίπου τρια χρόνια. Έχοντας εξαγοραστεί πρόσφατα από το επιχειρηματικό τρίδυμο Μπάκου-Καϋμενάκη-Εξάρχου, ανέβασε ένα νέο σποτ στα social media του με σλόγκαν «ειδήσεις που διαβάζονται και ακούγονται». Το οποίο, σε συνδιασμό με τα emoji που το συνοδεύουν, βάζει εμμέσως στο «κάδρο» και το ραδιόφωνο. Εκεί από όπου ξεκίνησε, δηλαδή, το brand name του Flash. Το έχουν πάρει ζεστά το θέμα του ραδιοφώνου αν και βρίσκονται σε πρώτο-πρώτο στάδιο.

Στο ίδιο μήκος κύματος και το κείμενο του διευθυντή του Flash.gr, Γιώργου Καραμέρου: «Σε μέρες που η Ελευθεροτυπία, η Διαφάνεια και η εγκυρότητα των ΜΜΕ κλονίζεται, το Flash.gr συνεχίζει την σταθερά ανοδική του πορεία. Με νέα ιδιοκτησία αλλά σεβασμό στη μεγάλη του ιστορία και προοδευτική παράδοση, η ιστορικά πρώτη ιστοσελίδα στην Ελλάδα προετοιμάζεται να περάσει στη νέα της εποχή με «ειδήσεις που διαβάζονται και ακούγονται». Σύντομα ο Flash όπως τον γνωρίσατε...».

Να σημειώσουμε ότι το ενδεχόμενο να επαναλειτουργήσει ο Flash από την παλιά του συχνότητα, τους 96 FM, είναι από δύσκολο έως ανύπαρκτο. Η σχετική άδεια που είχε εκχωρηθεί από το ΕΣΡ έχει ανακληθεί, λόγω του ότι ο σταθμός δεν εξέπεμπε σήμα από τον Σεπτέμβριο του 2017. Η απόφαση αυτή μπορεί να ανατραπεί είτε με «αίτηση θεραπείας» στο Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο, η οποία θα πρέπει να δικαιολογεί με στοιχεία το «λουκέτο» που μπήκε, είτε με προσφυγή στο ΣτΕ. Κάτι που είναι και (σχεδόν) ανέφικτο και χρονοβόρο. Επιπλέον, οι 96 FM άνηκαν σε συνεταιρισμό εργαζομένων, ο οποίος απαγορεύεται να μεταβιβαστεί ολόκληρος σε τρίτους.

Επομένως, η πιο πιθανή λύση είναι η εξαγορά μιας άλλης συχνότητας, είτε ενημερωτικής είτε μουσικής η οποία μπορεί να γίνει ενημερωτική με μια απλή αίτηση στο ΕΣΡ.